Vad gör vi? Del CCI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sambons larm på mobilen hann tjuta en kort stund så ungkatten tyckte han behövde väcka oss också så han hoppade upp på min bröstkorg 😆. Snoozade en liten stund, så när det började ringa igen kom katten tillbaka mellan oss och jamade, väckarkatt 😅🥰.
sambon for iväg till jobbet och jag startade Nyhetsmorgon från start (kl. 6) och morgonen med årets sommarkaffe från Zoegas; mörkrost med toner av vanilj och vinbär- än är det sommar 😊.
 
Så trött, låg vaken nästan tre timmar igår innan jag somnade, trots att jag tagit insomningstablett. Dagen före fullmåne brukar kunna bli så, eller så var huvudet helt uppe i varv efter keramikkurs.

Idag ska jag dra ut min visdomstand, jag ser inte fram emot det. :cautious: Också stressad över att hinna hämta barnen efteråt och tror (?) egentligen inte att jag får gå till tandläkaren medan dom är på fsk/fritids, och vill därför slippa meddela om senare hämtningstid...
Tandläkaren och läkare var okej iaf när dottern gick på fritids.
 
Åh vad jag är nöjd med årets ridresa i Nora! Rekommenderas för erfarna ryttare!
Har sjukt mycket träningsvärk. Men det gör ju bara att man påminns om hur trevligt det var😍
 

Bifogade filer

  • IMG_4687.jpeg
    IMG_4687.jpeg
    600,3 KB · Visningar: 48
Har varit på jobbet på första semesterdagen :D men vi skulle plocka plommon och dottern skulle få träffa kollegans hundar. Sen har vi köpt spån, så nu är vi hemma och äter innan vi åker till stallet och lastar ur spånet.
 
Sitter på verkstan och ska få ny hasplat på bilen. Ska försöka komma ihåg att åka förbi hamamen på vägen hem och köpa en behandling så jag hinner skicka in kvittot till jobbet innan jag slutar.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
801
Senast: Red_Chili
·
Fordon Jag ska snart iväg på husbilssemester (nåja, festival... :angel:) och har inte varit ute med husbil på många år. Vilka nybörjarmisstag...
Svar
9
· Visningar
648
Senast: Sassy
·
Katthälsa Min katt har blivit diagnostiserad med kronisk inflammation i gallgångar och tarmväggar och får kortison mot detta. Har ätit det i några...
Svar
5
· Visningar
336
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
459
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp