Vad gör vi? Del CC

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade tidigt och loggade in på korsordssajten, var osäker på om måndagskryssen hade hunnit läggas ut men det hade de så nu har jag löst dem och två sudoku. Sen två andra kryss på en annan sajt.
Funderar på att vila och se OS, verkade som om de ska visa fälttävlanshoppning på 5an men antagligen blir det nån annan sport.
 
Varit hos tandis.
Provisorisk lagning i väntan på krona om fyra veckor. Det är lite trist för de provisoriska håller ju så dåligt. Får planera om vandringsgodiset till Åre som nu är långkokt = seg lakrits.

Jaja det kunde vara värre. Blir inte så dyrt pga lagade samma tand i vintras = går på garanti plus högkostnadsskyddet.
 
Varit hos tandis.
Provisorisk lagning i väntan på krona om fyra veckor. Det är lite trist för de provisoriska håller ju så dåligt. Får planera om vandringsgodiset till Åre som nu är långkokt = seg lakrits.

Jaja det kunde vara värre. Blir inte så dyrt pga lagade samma tand i vintras = går på garanti plus högkostnadsskyddet.
Alltid något att vara tacksam för :up:
 
Vi fick iväg en massa skräp till återvinningen. Varje gång vi kör en vända känns det som om en börda lättar. Nu är vinden i princip tom, förutom all SMUTS. Jag drar mig lite för att börja sopa där uppe. Munskydd på, såklart. Men det känns ändå som en väldigt äcklig historia... :wtf: Och så är det väldigt trångt på höjden. Många, många tvärbjälkar att slå huvudet i :cautious:! Har ställt upp ett fönster så det vädras ut lite grann där uppe i alla fall. Vågar inte ställa upp dörren också, för jag vill INTE att katten ska få för sig att smyga in!
 
1000006973.jpg

En vända i skogen, nu blir det vila lite och sen rensa!
 
Pluggat, kokat krusbärskräm och storstädat badrum och hall utanför; föredrar egentligen att städa lite varje dag typ "aldrig och alltid" men har ju varit si och så under semestern så får ta storstädning innan jag börjar om 😄.
Har ju haft några stora blockljus i den lilla bokhyllan i hallen stående meeen de är ju buckliga så slänger dem och insåg att den hyllan är så djup att flera rader pocketböcker kan flytta upp från bokhyllan i v-rummet 👍😊, bra att storstäda ibland 😁.

Även hunnit äta tacos som lunch och fixat lite tvätt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
67 653
Fritid Funderar på att åka till Oslo men när jag googlar hittar jag inget som verkar kul att göra eller se där. Sitter bukefalisterna på några...
Svar
9
· Visningar
316
Senast: bollen__
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 106
Senast: Entourage
·
Tjatter Spinoff på tråden om vad du inte har gjort som alla andra gjort. Vad har folk här gjort som är ovanligt, unikt, oväntat, som få eller...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
10 867

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Stora shoppingtråden II
  • Bildtråden

Omröstningar

Tillbaka
Upp