Ooh!
Var är det?
Smultronstället i Söderköping
Vet att många här gnäller om att det är tråkigt pga vanlig glass men jag älskar det
Ett måste varje år!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ooh!
Var är det?
Men eller hur! Uppläggningarna! Man äter ju med ögonen med ju! . Vad valde du?Smultronstället i Söderköping
Vet att många här gnäller om att det är tråkigt pga vanlig glass men jag älskar det
Ett måste varje år!
Men eller hur! Uppläggningarna! Man äter ju med ögonen med ju! . Vad valde du?
Edit. Gick tillbaka i tråden och såg Red velvet, den åt jag i söndag, mums! . Även Pavlova och Violetta ser jag, också med goda!
Sia duger finfint! Köper deras olika smaker jag med!Jag är ju ingen snobb när det kommer till glass, älskar Sia och har det alltid hemma
Den var så god
Åt upp allt och sen sprang jag uppför alla trappor till Berget tillsammans med den andra som också har lite hyper
De andra två höll istället på att dö
Då var det det jag misstänkte. Var där med ojämna mellanrum förr om åren, när jag hade företag i Norrköping.Smultronstället i Söderköping
Ett måste varje år!
Jag misstänker att du fick en sola och bada-dagAtt jag på min andra semesterdag fick en skola och bada-dag!
Förstås!! Tyvärr för sent att kunna rätta nu.Jag misstänker att du fick en sola och bada-dag
Det har jag också på min 2a semesterdag! Hurra till oss