Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Blev ju inge nyfiken nu då.Inget litet glädjeämne, utan ett stort. Ett av projekten jag är engagerad i har idag klarat av en stor milstolpe! Det är inte officiellt ännu,så jag kan inte berätta vad det handlar om men det är flera års slit som ligger bakom det som nu kommer "synas".
Ja det är ju ingen sekretess eller så, så Buke kan ju få "scoopet" - idag fick projektet operation spöknät upp cirka 500 kilo spöknät som legat och "fiskat " på ett vrak i Östersjön sedan 1990 talet. Vraket är nu helt rent från nät som fisk, säl och skaldjur kan fastna och dö i.Samma här @escodobe
Wow! Bra jobbat!Ja det är ju ingen sekretess eller så, så Buke kan ju få "scoopet" - idag fick projektet upp cirka 500 kilo spöknät som legat och "fiskat " på ett vrak i Östersjön sedan 1990 talet. Vraket är nu helt rent från nät som fisk, säl och skaldjur kan fastna och dö i.
Vi har i flera års tid dokumenterat spöknät I Östersjön och Skånska Kattegatt och nu får vi upp dom! Att se det rent fysiska resultatet av alla inblandades arbete.
Får jag citera min privata facebookpost från igår?Ja det är ju ingen sekretess eller så, så Buke kan ju få "scoopet" - idag fick projektet operation spöknät upp cirka 500 kilo spöknät som legat och "fiskat " på ett vrak i Östersjön sedan 1990 talet. Vraket är nu helt rent från nät som fisk, säl och skaldjur kan fastna och dö i.
Vi har i flera års tid dokumenterat spöknät I Östersjön och Skånska Kattegatt och nu får vi upp dom! Att se det rent fysiska resultatet av alla inblandades arbete.
'
Fint!Jag har en längre tid funderat på hur jag kunde hjälpa en vän som har en tung livssituation.
Efter att vi träffades häromdagen funderade jag på det vi pratat om, och fick en idé om hur jag kunde göra utan att det kanske skulle kännas påträngande eller svårt att ta emot.
Jag lade fram förslaget och hon tackade ja
Det var länge sedan jag kände mig så innerligt glad över att kunna hjälpa till
Att få umgås med min bästis från jobbet och trycka i mig en jävla massa glass
Visa bifogad fil 150285