MissFideli
Trådstartare
Just den här verkar släpa på nått. Men ni ser förhoppningsvis hur insekten ser ut. Den är liten, 5-7 mm typ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nymf av smutsstinkfly. De är klibbiga för att kamouflera sig i vad som råkar vara runt om De är rovdjur, så den har nog sitt byte.
Jag skulle bränna ner huset!Har hittat nån nymf i sängen, funderar på om jag borde ta på mig skyddskläder
Jag tror inte de har tillräckligt med kraft för att ta sig igenom mänsklig hud, men personligen skulle jag städa bort dem. De blir ju stora till slutTack!! Vet du om nymferna bits också eller om det bara är vuxna som gör det? Har hittat nån nymf i sängen, funderar på om jag borde ta på mig skyddskläder
Hur stora...?Jag tror inte de har tillräckligt med kraft för att ta sig igenom mänsklig hud, men personligen skulle jag städa bort dem. De blir ju stora till slut
runt 2 cm. Då kan de flyga och om du försöker hålla fast dem kan de bitas. Men de jagar mindre insekter som regel, så lättaste sättet att bli av med dem är att städa bort andra småkryp och ha mycket spindlarHur stora...?
Så intressant! Någon sådan har jag varken sett eller hört något om tidigare!runt 2 cm. Då kan de flyga och om du försöker hålla fast dem kan de bitas. Men de jagar mindre insekter som regel, så lättaste sättet att bli av med dem är att städa bort andra småkryp och ha mycket spindlar
Jag skulle bränna ner huset!
Jag tror inte de har tillräckligt med kraft för att ta sig igenom mänsklig hud, men personligen skulle jag städa bort dem. De blir ju stora till slut
Det låter som en bra regel att haDe får ju inte stanna i min säng om jag säger så
Det låter som en bra regel att ha