Vad för litet glädjeämne har du haft i livet idag?

Smultronstället i Söderköping 😁
Vet att många här gnäller om att det är tråkigt pga vanlig glass men jag älskar det 😍
Ett måste varje år!
Men eller hur! Uppläggningarna! Man äter ju med ögonen med ju! :) . Vad valde du? :d

Edit. Gick tillbaka i tråden och såg Red velvet, den åt jag i söndag, mums! :love: :d . Även Pavlova och Violetta ser jag, också med goda! :d
 
Men eller hur! Uppläggningarna! Man äter ju med ögonen med ju! :) . Vad valde du? :d

Edit. Gick tillbaka i tråden och såg Red velvet, den åt jag i söndag, mums! :love: :d . Även Pavlova och Violetta ser jag, också med goda! :d

Jag är ju ingen snobb när det kommer till glass, älskar Sia och har det alltid hemma 😁
Den var så god 😍
Åt upp allt och sen sprang jag uppför alla trappor till Berget tillsammans med den andra som också har lite hyper 😆
De andra två höll istället på att dö 😅
 
Jag är ju ingen snobb när det kommer till glass, älskar Sia och har det alltid hemma 😁
Den var så god 😍
Åt upp allt och sen sprang jag uppför alla trappor till Berget tillsammans med den andra som också har lite hyper 😆
De andra två höll istället på att dö 😅
Sia duger finfint! Köper deras olika smaker jag med! 😋

Hahaha 😅 ja det är en motionsrunda upp men utsikten sen 😃😍
 
Smultronstället i Söderköping 😁
Vet att många här gnäller om att det är tråkigt pga vanlig glass men jag älskar det 😍
Ett måste varje år!
Då var det det jag misstänkte. Var där med ojämna mellanrum förr om åren, när jag hade företag i Norrköping.
Saknar det verkligen.
Hoppades lite att det var nåt annat ställe längre ner i landet så jag kunde hittat ett nytt Smultronställe 😁
 
20240730_154714.jpg


Jag får så bra presenter! Det här är dagens lilla glädjeämne, kanske just för att det är tvetydigt.
 
Hade en supertrevlig kund i butiken idag och hade ett väldigt intressant samtal. Tur att hen kom när det var lugnt så att det fanns tid till det.

När jag kom hem så var jag otroligt trött och hade ont i foten. Sambon frågade inte ens om jag ville ha hjälp, utan gick till instabox-stället och hämtade ut mitt paket med medicin som jag behövde ha hem idag. Han är bäst :heart
 
Massor!
Men så kul och mysigt att vi gick ner med hundarna till sjön och de och jag badade. Sambo är badkruka och lät bli. Hans hund är också rätt skeptisk. Men min lilla låtsaslabrador har lärt sig tycka det är rätt kul IOM godis och gradvis jobb. Så hon och jag har plaskat runt både från stranden och bryggan. Så roligt och skönt! 😍❤️
 
Trött och har en skitdag, men så kom en kund som blev SÅ glad åt hur jag kunde hjälpa till att jag själv fick lite extra energi. Sedan kom en bekant förbi och skjutsade hem mig. Helt galet snällt!
 

Liknande trådar

Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 948
Senast: Migo
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 267
Senast: AlmostEasy
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
4 804
Övr. Hund Hej på er! För ett tag sen vädjade jag efter råd här på buke om min jaktgalna blandrastik. En del har hänt! Inte jättemycket, men en...
2
Svar
21
· Visningar
1 995
Senast: OUL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp