Vad får man ha??

Sandan

Trådstartare
har förut frågat vad man bör ha med sig på tävling eftersom det var så längesen jag tävlade senast. nu undrar jag vad man FÅR ha för saker på hästen??

får man ha stigbyglar med gummiband?

graningeridstövlar? (för en kompis räkning)

bettskivor? (har för mig att man inte får det, men vet inte säkert)

får man ha svarta ridvantar eller måste de vara vita?

fläta i svansen? (också för en kompis räkning)

fårskinnspad?

tror inte det var nåt mer just nu som jag undrar... hör av mig igen isf:)

ps. om du kan bara några frågor kan du väl svara på dessa?? jag vet inget av de här svaren även om jag anar hur det ligger till..

Sv: Vad får man ha??

år man ha stigbyglar med gummiband? JA

graningeridstövlar? (för en kompis räkning) JA

bettskivor? (har för mig att man inte får det, men vet inte säkert) TROR INTE DET

får man ha svarta ridvantar eller måste de vara vita?

fläta i svansen? (också för en kompis räkning)

fårskinnspad? JA

okej, tack så mycket för svar. det är alltså helt säkert att man får ha dessa stigbyglar?? jag fick höra idag att man inte fick ha det av flera stycken och ställer därför frågan. men det är alltså HELT säkert att man får ha det?? för annars måste jag skafffa det för jag har bara med gummi. och hoppstigbyglarna då förstås.

jag har iaf sett folk tävla med det! men har inte tr här..

hoppstigbyglar? du menar sprenger o.d.? det får man iaf ha. även gp ryttare tävlar med sprenger.:)

njae, det är inte sprenger utan det är några jag köpte från hööks för ungefär 5 år sedan. det är gummi på sidorna som förhindrar vickande. också är de lite fjädrande och vippar när man har dem på sig. tänkte att det kanske itne var tillåtet

Liknande trådar

Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 254
Senast: mars
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 931
L
Gnägg Hej! Jag vill bara fråga vad andra skulle tipsa om men säger INTE att vi ska köpa nån häst eller ponny NU så ingen miss förstår. Utan...
2
Svar
22
· Visningar
2 641
Senast: LiviaFilippa
·
Dressyr Hej, om några veckor ska jag starta min första dressyr tävling och jag har lite frågor som jag inte hittar något svar på. Så tänkte att...
Svar
2
· Visningar
981
Senast: Nalle136
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Världscupen 2024/2025
  • Olja till häst ?