Vad får man göra?

Vira

Trådstartare
Skulle man (teoretiskt sett, jag har inga planer på det;)) få tävla sittandes baklänges på hästen, framför sadeln och liknande?

När man håller på att ramla av får man ju sitta hur som helst bara man inte nuddar marken, men skulle domaren säga till om man fortsatte rida så eller är det fullt tillåtet enligt TR?

/Vira, som har alldeles för mycket tid över till att fundera på konstiga saker :o

Sv: Vad får man göra?

Haha , jag har faktiskt ingen aning , men det var en kul tanke :rofl: Det är nog inte så vanligt att man gör det i alla fall xD Skulle vara kul och se reaktionerna om man t.ex. stod upp på hästen när man hopptävlar :P Fast man skulle ju säkert ramla av ganska fort xD Ska fundera på att kolla upp det faktiskt ;)

Liknande trådar

Utrustning Om jag tolkar TR rätt så får man i princip använda vilket bett som helst i hoppningen, stämmer det? Är Bacher bett (det bettet som inte...
Svar
1
· Visningar
997
Senast: sweep
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 028
Senast: Liran
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 686
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 661
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?