Vad får en dressyrdomare dömma på?

Sv: Vad får en dressyrdomare dömma på?

Men det är kanske så enkelt det är? Ni tycker inte hästarna är feta medans vi tycker det? :idea:

Naturligtvis är de flesta dressyrhästar otroligt musklade, men jag tycker fortfarande att många hästar har opropotionerligt stora magar. :D

Hästarna får ju absolut inte bli uppdragna! :o Men med magar som står ut på sidorna så blir de säkert inte speciellt uppdragan av lite bantning. ;)

Tycker också väldigt mycket om den typen av häst! De ser så härligt ut när dom går särskillt om de har mycket power!

Ja som sagt.....magen behöver ju absolut inte stå ut i åtta hörn så att de knappt kan röra sig. Men så länge det finns power o smidighet så är ju det ok tycker jag. Är väldigt nöjd just nu me min polle. Är inte av den lättgödda typen, och är väldigt lätt i kroppen. Har äntligen lyckats få han musklad, så att bakdelen är rund och fin, o även halsen är krafftig. Men samtidigt så är han slimmad.

Liknande trådar

Dressyr Ja, nu vill jag höra vid vilka tillfällen ni har undrat varför ni egentligen håller på med sporten dressyr! :D Ni vet, när en ritt döms...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
9 452
Senast: Hippocampus
·
Dressyr Nu har vi ju avhandlat var godkänt gränsen går och vart den faktiskt går (missförstå mig rätt ;)), det behöver vi inte fortsätta med i o...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
13 244
Senast: Emelei
·
C
Avel Har skrivit en tråd för ett tag sedan men tänkte vara lite mer "noggrann" med denna (fakta om mitt sto) Som sagt jag behöver hjälp av er...
Svar
17
· Visningar
2 584
Hästmänniskan Ville nog mest skriva av mig, men också få lite råd/tips. Ska väl börja "från början" antar jag. Började rida på ridskola när jag...
Svar
1
· Visningar
1 313
Senast: Buck
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka