vad dyrt det har blivit!!!

S

semlis777

innan när jag handlade kraftfoder så kostade mineraler kraft blåa i en hink ca 115kr,kornkross 20kg kostade 55kr. handlade kraftfoder idag och då kostar det : mineralerna 199kr och kornkross 88kr.någon annan som tycker som jag??
 
Sv: vad dyrt det har blivit!!!

Håller med! Handlade en säck hel korn i går, 98 kr /35 kg. Dyrt, dyrt!! Tack och lov kan jag handla havren hos en bonde som är billigare! 75 kr / 50 kg. /Kicki
 
Sv: vad dyrt det har blivit!!!

Fick också en chock härom dagen miniralfoder blå 190 kr dyrt eller!!
 
Sv: vad dyrt det har blivit!!!

jag har 3st b-ponnyer så mineralerna räcker i max 2månader och kornkross i max1månad
 

Liknande trådar

Hästvård Hej hej, Jag har två ridtravare på lösdrift med fri tillgång hö. Tyvärr ingen analys på höet. Den ena är ny sedan 3 månader tillbaka...
Svar
17
· Visningar
1 466
Senast: Ketrawzc
·
Foder & Strö Jag har fått rekomenderat av kraffts foderrådgivare att de muscle up efter förra årets hö analys. Men nu har priset gått upp och en...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 939
Senast: Habina
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 505
Senast: iNTOHiMO
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 774
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp