Vad betyder det när en häst har ”en räv bakom örat”?

Det här är så intressant att det finns hästägare som tycker folk ska rida deras tokar. Har man ingen självinsikt liksom?
Min häst är 90% snäll och 10% kaos men de där 10% räcker ju för att jag tycker han är olämplig som tex medryttarhäst.
Problemet är ju att dom unga tjejerna som nappar på detta inte heller ännu har det.
Precis! Och det hjälper ju inte heller att annonsen är otydlig eller innehåller skönskrivningar på hög nivå. Bättre att säga som det är direkt då.

Liknande trådar

Anläggning https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/pPv7B6/skracklarm-fran-djursholms-ridskola-hastar-plagas Halta hästar som tvingas gå lektioner... 17 18 19
Svar
361
· Visningar
19 468
Senast: teeto
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 327
Avel Ser ofta i annonser för ston att hon är en bra mamma, om hon fått föl. Vad betyder det egentligen? Hur är man en bra mamma-häst? Hur är...
Svar
8
· Visningar
1 561
Senast: Habina
·
Samhälle Snart är vintern på intågande (😎) och som erfaren yrkeschaufför blir det tydligare och tydligare att Sveriges (åtminstone på många... 2
Svar
32
· Visningar
1 606
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31