Vad betalar ni?

Sv: Vad betalar ni?

Jag tränar i NÖ skåne. Betalar 160:- för 30 min. Rider för en fd Grand Prix dommare i dressyren.
Hopptränar gör jag för en duktig kille som tar 200:- för 45 min. Han är väl själv ute och tävlar 1,40.

Vill man rida i grupp är det lite billigare, men nu var det ju inte det tråden gällde. :P

kl*

Tränare nr 1: För tillfället tränar vi ca två ggr i veckan (45 min) 450:- Tävlat upp till Gp själv och är internationell dressyrdomare.

Tränare 2: Ungefär en gång i veckan. (45min) 300:- Ingen bokstav ridit upp till int 1 själv o ridit unghäst Vm osv.

Tränare 3: ca var 6:e vecka. (45 min) 1150:- Tysk beridare

Alla tre tränar tills det går bra. Bor i NV skåne

Min ordinarie instruktör, utbildad steg II inom centrerad ridning

45 minuter (ibland lite mer) = 150:- ensam

En gästinstruktör som jag rider för ibland, utbildningen till den tredje nivån (av fyra) inom centrerad ridning, tränarutbildad för Sally Swift.

45 minuter = 150:- med privathäst, oavsett om jag är ensam eller rider med fler, beror på hur många andra som är anmälda.

Västernorrland

*kl*

365 kr för 45 min här i Färgelanda.

Nu får jag dock gratis träning, för en c-tränare, varannan vecka av skolan:D

kl
45 privat för 150:- tränaren kommer ut till mitt stall.
Dommare upp till LA tror jag, väldigt bra med fin känsla för hästar o väldigt pedagogisk.

Mellan 125-200 betalarjag/gång. Jag rider så länge det behövs 40 min-1½ timme. Utb C-tränare.

Nej, det har du rätt i.
Kanske passar på när ingen säger något om priset. Lite konstigt är det ju när jag tränar för en hopptränare som själv tävlat upp till Grand prix och han är mkt billigare kan man ju fundera... :crazy:

Min tränare kommer till stallet där jag står varannan vecka och hon tar 240 kr för en halvtimme enskild träning. Vet inte vilken utbildning hon har men hon är sjukt bra iaf :)

Jag är väldigt glad att min mamma är tränare. Annars hade jag nog aldrig haft råd att rida lektion, hehe. :d

käre hjärtanes, var glad att du kan träna så mycket! Vad ni lär utvecklas! :d

Själv rider jag 45 min för 200 kr, ingen bokstav - men tävlar st. george. sitter även upp på hästen själv ibland och känner lite. Bra grej då det blir lättare att undervisa, eftersom det inte alltid ser ut som det känns. För henne rider jag ca. 1 gg/v

Ca. 1 gg/månad blir det för (pinsamt, jag vet inte bokstaven på henne!) duktig tant från huvudstaden, 30min - 300 kr.

för en timmes enskild ridning för din dressyrtränare?
och vilken utbildningsgrad har denne?
Var i Sverige tränar du?

för henrik(kan inte efternamnet är iaf dansk runt 50 jätteduktig dressyrtränare) 450/lekt.
annars har vi en duktig tjej som kommer ut till vårat stall typ varannan vecka hon tar 120kr/lekt.

själv ger jag hopplekt (upp till 120cm) jag tar 150kr/H.

för en timmes enskild ridning för din dressyrtränare?
och vilken utbildningsgrad har denne?
Var i Sverige tränar du?

Jag bet 100 kr för 1 timme o då åker hon till stallet, ridskolan el där man vill träna i närheten.
Jag finns i östergötland.
Utb nivån vet jag inte, men hon har varit ridlärare en längre tid o min häst har utveckats enormt o vi har bara tränat i 2 månader o hon går hur bra som helst tack vare hennes tips. Hon hoppar själv upp o "känner av" om jag har problem.
Hon är toppen!:love:

Bor i Västra Götaland och betalar 500kr för 45min för en B tränare och sen tillkommer 50kr i managehyra. Inte så billigt men hon är ju jätte bra och har ridit för billigare tränare tidigare men har ändå inte lönat sig för att det inte ger lika bra resultat....

Sen rider jag för en till som "bara" är auktoriserad ridlärare (RIK 0 ) och dressyrdomare (tränare även för hennes dotter som är bland de fem bästa i Sverige:angel:) Och hon tar 400kr för 45min och 250kr för 30min. Men det blir billigare när man åker hem till henne....

Jäkligt dyrt när man har två hästar med men det är det värt...

Bor i Västra Götaland och betalar 500kr för 45min för en B tränare och sen tillkommer 50kr i managehyra. Inte så billigt men hon är ju jätte bra och har ridit för billigare tränare tidigare men har ändå inte lönat sig för att det inte ger lika bra resultat....

Sen rider jag för en till som "bara" är auktoriserad ridlärare (RIK 0 ) och dressyrdomare (tränare även för hennes dotter som är bland de fem bästa i Sverige:angel:) Och hon tar 400kr för 45min och 250kr för 30min. Men det blir billigare när man åker hem till henne....

Jäkligt dyrt när man har två hästar med men det är det värt...

Tränare två tränar alltså hennes dotter med så det är inte dottern jag rider för blev lite slöddrigt tyckte jag....:idea:

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej, Någon som vet hur det fungerar att importera häst till Sverige från England. Behöver man exv betala moms 25% vid import? Har...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: Cambrie
·
Anläggning Hej har suttit ett bra tag och försökt hitta informationen om Arrende av mark. Min granne arranderar min mark, denne har satt upp...
Svar
11
· Visningar
1 583
Dressyr Tips på bett till hispanoarab med liten munhåla. Import som 7-åring, riden på kandar med mycket stöd. Kontroll av mun vid ankomst...
Svar
12
· Visningar
848
Senast: Fiorano
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Det är dags för nations cup i dressyr i Falsterbo och Sverige har ett spännande lag på plats.
Svar
0
· Visningar
121
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix