Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi har stallet ca 500 meter från distriktarnas kontor. Ändå kostar vaccinering med full utkörning ca 1.000:-. Därför går jag numera med hästen till deras kontor och betalar då ca 400:-. Enkelt sätt att spara pengar för mig.
Vaccinerade pållen i förra veckan och betalade 440 kr för influensa + stelkramp. Åkte till klinik med "drop-in"-vaccinering, dvs ingen klinikavgift utan bara sprutans kostnad. Håller till i Skåne.
Vi har stallet ca 500 meter från distriktarnas kontor. Ändå kostar vaccinering med full utkörning ca 1.000:-. Därför går jag numera med hästen till deras kontor och betalar då ca 400:-. Enkelt sätt att spara pengar för mig.
Hemma i nordöstra småland brukar standardpriset vara 250-300:- för en vaccination utförd av någon av de privata veterinärerna. Snacka om att jag fick en liten chock när jag uppe i Skara fick betala 675:- för samma vaccinering, också där gjord av privat veterinär