vad behöver man...

K

korytko

till att tävla reg/nat-hoppning?:confused:
gröntkort
ryttarlicens
ponnylisens
mätintyg
vacc.intyg
mer?????????

tack på förhand :)

Sv: vad behöver man...

Neej då..det är allt..:D jag tävlar själv där o det är allt jag kan komma på..

Då lägger jag till en fråga:

Nu tävlar jag LA på regional nivå. Finns det något jag måste fixa eller något jag behöver innan jag startar en nationell LA?

Om jag har fattat TR rätt så behöver jag inte det, så jag har anmält mig till en nationell... men det känns ändå bäst att kolla här ifall det är ngt jag missat...

Man behöver bara ta med passet om du har vaccinations intyg där i.Jag brukar ha med passet ,men jag har aldrig behövt visa det,jag har mätintyg och vaccianationer separat..

Liknande trådar

Tävling Kan en slutmätt d ponny som har växt till 155cm i mankhöjd bli storhäst? Om den skulle tävla på ponnytävlingar i hoppning, kan då den...
2
Svar
25
· Visningar
1 949
Hoppning Det finns en tråd för dressyren så det behövs en för hoppningen också. Laget meddelades igår och det blir samma ryttare som i Tokyo och...
53 54 55
Svar
1 084
· Visningar
52 004
Senast: fio
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
933
Senast: Ketrawzc
·
Foder & Strö Hej! Jag behöver tillsätta mangan, koppar och zink till min Foderstat. Vet ni någon mineralblandning som innehåller hög andel av dessa...
2
Svar
32
· Visningar
1 044

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka