Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då undrar jag ändå hur man vet att man har blivit varnad?
Jag trodde nog att jag hade blivit det nu, efter rekord-i-varningar-trådens moderering, men om så är fallet har detta inte nått fram till mig.
Om man får en infraction - är det något man kan räkna med ungefär i samband med att något man har skrivit modereras bort? Eller ska det mera till?
När det gäller hur många röda kort det skall krävas innan avstängning och hur lång avstängningen skall bli så får ni gärna komma med synpunkter och åsikter runt detta.
(och ja, vi har försökt hitta på ett bättre ord än det engelska infractions, tipsa gärna).
När det gäller hur många röda kort det skall krävas innan avstängning och hur lång avstängningen skall bli så får ni gärna komma med synpunkter och åsikter runt detta. Vi har kört detta ett tag nu och det är inte omöjligt att det kan vara vettigt att justera det lite.
Och varning heter ju det gula kortet - det är namnet på det röda som skiter sig lite i och med att varning är upptaget.