Jag får typ bilden av en hund när man ser hur vissa män beter sig. Typ gnider sig mot och juckar mot någons ben.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har nog träffat fler män än hundar som gör så ... eller ja, åtminstone tillåts göra så. -_-Jag får typ bilden av en hund när man ser hur vissa män beter sig. Typ gnider sig mot och juckar mot någons ben.
Är inte Berns ganska speciellt, ett ställe där rika dekadenta yngre Stockholmare samlas?Vi var på Berns, men jag tycker inte att igår var unikt på något sätt. Visst, jag har haft många utekvällar där jag inte blivit tafsad på eller "sandwichad" ( ). Men att killar börjar gnugga sina skrev mot än när man dansar eller håller fast kring höfterna eller midjan tycker jag snarare är regel än undandag på dansgolv tyvärr..
Är inte Berns ganska speciellt, ett ställe där rika dekadenta yngre Stockholmare samlas?
Eh... jag skulle säga att det beteende som beskrivs här i tråden inte är samlat för vissa ställen. Jag har sett liknande beteende på många olika ställen på olika orter..Är inte Berns ganska speciellt, ett ställe där rika dekadenta yngre Stockholmare samlas?
Förbaskade "karljävlar"... När jag läser sånt här växer mitt förakt och mina fördommar mot män.
Hmpffff grrrr
Jag undrar en del över folks raggningsstrategier och deras resultat. Förra helgen försökte en snubbe ragga på mig genom att hugga tag i min arm när jag gick förbi, samt vråla "ey pudding!". Undrar om det brukar fungera bra för honom?
Alltså det där har jag funderat mycket på det senaste. När jag står och hånglar med (eller ja, bara kysser) tjejen jag dejtar (jag är också tjej) så kommer det nästan varenda gång fram en man som undrar om han får vara med. Så jävla vidrigt och äckligt men väcker också frågan hur de ens kan tänka sig att de kan ragga upp en trekant på det viset?
Märklig artikel. Beteendet som beskrivs (övergreppen) verkar inte ses lika allvarligt på som det faktum att kvinnorna som beter sig så är mycket äldre än offren. Det är ju gamla kvinnor som gör sådär, lika gamla som mamma, ålder, ålder, ålder. Underligt sätt att se på problemet.
Självklart är det inte ett dugg OK att kvinnor ger sig på män heller. Men det har inget att göra med att gamla tanter är äckliga per definition.
Jag reagerade också på att ålder görs till en så stor grej. Är inte det viktiga att diskutera att det var ovälkommet tafsande..? varför betona ålder på kvinnorna? Eller är det för att det är så mkt värre om det också är en äldre kvinna? Det borde väl vara lika illa oavsett ålder?
Sexuella trakasserier är alltid fel.
Precis.. Det är fel för att hon är äldre och då borde hon inte gå på yngre killar..Det verkar ju handla om att beteendet är äckligt för att kvinnorna - pga sin ålder - är äckliga. Så om hon var ung och snygg hade det varit helt acceptabelt att grabba tag i karlar i skrevet?
Det vet du väl att två tjejer ihop bara väntar på en riktig karl som kan visa dem vad de gått miste om?
Tjejer tänder inte på riktigt på andra tjejer, det är bara för att locka killar. Dummer där, tihi.
Men ni hånglar ju bara som raggningsknep för att få en man.Alltså det där har jag funderat mycket på det senaste. När jag står och hånglar med (eller ja, bara kysser) tjejen jag dejtar (jag är också tjej) så kommer det nästan varenda gång fram en man som undrar om han får vara med. Så jävla vidrigt och äckligt men väcker också frågan hur de ens kan tänka sig att de kan ragga upp en trekant på det viset?