Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ingen som har vet? Verkar ju helt klart vara en ovanlig modell. Har bara hittat den på ett annat ställe på nätet hittills och där stod inte modellbeteckningen.
Nåja har bestämt att jag ska prova den imorgon så då blir jag väl klokare om inte annat.
Red i den ganska mycket under en tid när en kompis till mig var sjuk och den var hård, stenhård som en stübben typ Har en Butet nu som ju är ganska platt och en del tycker den är hård, men det är inget i jämförelse med vad den Kieffer sadeln var
Men tycker du ska prova själv, beror ju helt på hur man själv är byggd också
Ja det är väl tveksamt om jag kommer att prova den. Misstänker att den är för smal i kanalen och nu blev det ju snöoväder i dag så provturen frös inne... ´
Har beställt en Amerigo dressyrsadel och tror att jag väntar och ser hur hästen utvecklas i den innan jag ger mig på några fler sadelköp.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.