Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Va i hela jävla helvetes hoppas att det anmäls och att fanskapet får vad han förtjänar. Jag hade sökt upp året och gett han vad han tål om det hade varit min ungeIgår var det en 13-årig tjej som var ute och red i grannbyn. När hon vinkade åt en bil att sakta ner tvärnitar bilen, ut far en man som sliter spöt ur handen på henne och skrämmer hästen så hon flyger av. Då kastar han spöt på henne och sticker iväg fort som fan. Hur tänker man där??
Va i hela jävla helvetes hoppas att det anmäls och att fanskapet får vad han förtjänar. Jag hade sökt upp året och gett han vad han tål om det hade varit min unge
Hoppas dom får tag i aset då. Fattar inte att folk inte begriper att dom skadar andra. Måste ju saknas nått däruppe.De vet inte vem det är och tjejen blev så rädd så hon kommer inte ihåg något. Jag försöker övertala dem att göra en polisanmälan iaf för vi är många som rider i byarna och någon av oss lär stöta på honom igen.
Jag hoppas att han försöker samma med mig och min "lilla ponny" på 170 cm men det vågar han nog inte kräket.
Igår var det en 13-årig tjej som var ute och red i grannbyn. När hon vinkade åt en bil att sakta ner tvärnitar bilen, ut far en man som sliter spöt ur handen på henne och skrämmer hästen så hon flyger av. Då kastar han spöt på henne och sticker iväg fort som fan. Hur tänker man där??
Igår var det en 13-årig tjej som var ute och red i grannbyn. När hon vinkade åt en bil att sakta ner tvärnitar bilen, ut far en man som sliter spöt ur handen på henne och skrämmer hästen så hon flyger av. Då kastar han spöt på henne och sticker iväg fort som fan. Hur tänker man där??
Otäckt, det är en anledning till att jag alltid red med kamera på hjälmen, då har man bevis mot alla idoiter man möter. Alla ryttare borde egentligen bära en hjälmkamera.Igår var det en 13-årig tjej som var ute och red i grannbyn. När hon vinkade åt en bil att sakta ner tvärnitar bilen, ut far en man som sliter spöt ur handen på henne och skrämmer hästen så hon flyger av. Då kastar han spöt på henne och sticker iväg fort som fan. Hur tänker man där??
Otäckt, det är en anledning till att jag alltid red med kamera på hjälmen, då har man bevis mot alla idoiter man möter. Alla ryttare borde egentligen bära en hjälmkamera.