Ja det är verkligen lyxigt!Jag tycker mycket om mina lugna helgmorgonar innan familjen vaknar. Frukost i lugn och ro. Titta på nåt mysigt på tv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är verkligen lyxigt!Jag tycker mycket om mina lugna helgmorgonar innan familjen vaknar. Frukost i lugn och ro. Titta på nåt mysigt på tv.
Det är bara det att mina fd partners inte tog hänsyn till att jag ville sova.
Och sen krävde att vi åt frukost tillsammans typ 6-7 timmar efter jag gått upp.
Och jag fick INTE låta så jag störde dem på morgonen
Så därför tänker jag att det är enklare att ha liknande tider.
Eller bo jävligt stort
Ja, jag är så jäkla morgontrött att jag kan tycka det är skönt att slowstarta dagen ifred.Angående detta att äta frukost tillsammans: jag tycker det är ofantligt överskattat faktiskt.
Vill helst äta frukost för mig själv. Stiger vanligtvis upp 1-2h tidigare än maken och hunden, går ner och njuter av att få sitta för mig själv och läsa nyheterna och lyssna på radio.
Sådär i övrigt vill jag ha en partner som är någorlunda snabbtänkt och bildad.
Liknande värderingar ett måste.
Eget liv viktigt men också vilja göra saker tillsammans.
Tillägg: anser att det är självklart att man visar hänsyn för den andres dygnsrytm. Jag går upp tidigare men håller volymen nere, och om maken är uppe senare drar han inte igång en storstädning efter att jag lagt mig.
Önskar dig en partner som respekterar dig snarare än en till partner som inte respekterar dig men har samma dygnsrytm så att just det inte blir ”orsaken” till att han anser sig ha rätt att förtrycka dig.Det är bara det att mina fd partners inte tog hänsyn till att jag ville sova.
Och sen krävde att vi åt frukost tillsammans typ 6-7 timmar efter jag gått upp.
Och jag fick INTE låta så jag störde dem på morgonen
Så därför tänker jag att det är enklare att ha liknande tider.
Eller bo jävligt stort
Nej att inte hitta nån alls.Så din lösning är att hitta nån som har liknande tider istället för att hitta någon som är vettig och omtänksam?
Normala människor har inga problem att låta sin partner sova. Sen finns ju kontrollerande skitstövlar. Men lösningen ju att välja bort dem. Inte att hitta en kontrollerande skitstövel som råkar tycka likadant som jag i så många frågor som möjligt.
Nej att inte hitta nån alls.
Därför att jag som person alltid försöker se det bra i personer och därför går på nit efter nit.
Så nu lever jag ensam och mår bra