Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske för att homosexuella män inte ligger med kvinnorApkoppor sprids genom sexuella kontakter och annan hudkontakt men är tydligen vanligast bland homosexuella män. Varför smittar det inte vid heterosexuella kontakter? Är kvinnor mindre mottagliga?
Varför skulle det vara så?Fler ytliga kontakter kanske?
Lät fördomsfullt..Fler ytliga kontakter kanske?
Med tanke på att media har sagt att det kommer från homosexuella herr sexklubbar så är det väl en rimlig gissning?Varför skulle det vara så?
Med tanke på att media har sagt att det kommer från homosexuella herr sexklubbar så är det väl en rimlig gissning?
Min gissning är att det är män, varför skulle dom vara mera trogna/ha fasta förhållanden än dom heterosexuella männen
Bra saklig artikel! I Afrika förekommer tydligen även heterosexuell smittspridning.En bra artikel på ämnet (varning för bild på utslag, scrolla direkt så försvinner den)
Varför inte ha en saklig diskussion i stället? På så sätt undviker man missförstånd och ryktesspridning.Undrar om moderator borde stänga den här tråden redan nu
En bra artikel på ämnet (varning för bild på utslag, scrolla direkt så försvinner den)
Jag undrade varför det skulle vara så att homosexuella män oftare har flyktiga bekantskaper, som @fejko insuinerade?Med tanke på att media har sagt att det kommer från homosexuella herr sexklubbar så är det väl en rimlig gissning?
Min gissning är att det är män, varför skulle dom vara mera trogna/ha fasta förhållanden än dom heterosexuella männen
Tyvärr finns det ju även öppet homosexuella kändisar som gärna sprider den bilden. Har hört minst två i radio sitta och skrattande säga "Ja vi har ju varit ihop i 2-3 månader nu, det är evighetslänge i gayvärlden!"Jag undrade varför det skulle vara så att homosexuella män oftare har flyktiga bekantskaper, som @fejko insuinerade?
Vad är det som ska diskuteras menar du? Hur skulle en internettråd där ett gäng glada amatörer spekulerar bidra till att undvika missförstånd och ryktesspridning? Detta är ju inget att 'diskutera', här ska information hämtas från tillförlitliga källor. Inte diverse fördomar luftas.Varför inte ha en saklig diskussion i stället? På så sätt undviker man missförstånd och ryktesspridning.
Kändisar säger ju rätt mycket när dagen är lång. Ingen människa ska på basis av sin sexuella identitet behöva eller få lov att vara språkrör. Tråkigt/kul för dem liksom. Men det ger inte andra människor frikort att slippa granska sin egen homofobi. (Obs menar ej att du påstått något av ovanstående, det blev lite knapplån.)Tyvärr finns det ju även öppet homosexuella kändisar som gärna sprider den bilden. Har hört minst två i radio sitta och skrattande säga "Ja vi har ju varit ihop i 2-3 månader nu, det är evighetslänge i gayvärlden!"
Jag undrade varför det skulle vara så att homosexuella män oftare har flyktiga bekantskaper, som @fejko insuinerade?