Vad är det för kula? Bilder

MaRomer

Trådstartare
Kastrerade min hanhund i tisdags och undrara vad detta kan vara:?

Bild från operationsdagen:
24988487.jpg

Dagen efter:
24988490.jpg

Och idag:
25056947.jpg

Det är den lilla "kulan" som jag menar. Hunden är inte öm och bryr sig inte alls om den. Ser ej heller ut som det är något som kommiyt ur såret utan snarare som en hudbit har blivit klämd=)

Hoppas ni förstår!

Sv: Vad är det för kula? Bilder

Jag tycker det ser ut som en liten bit bara hamnat utanför när de sytt. Och jag tror inte du alls behöver bekymra dig om det.
Jag tycker såret ser väldigt fint och och kommer säkert läka bra.

buktar den ut? ser ut som att såret spruckit upp lite om man kollar på bilden, svårt att säga utan IRL seende... ;)

Ser inte ut som det har det i verkligheten. Utan mer som om "kulan" svullnat lite=)

Så ja den buktar ju ut som en liten kula men inte själva såret=)

okej det låter bra! tittade efter en extra gång nu och tror som du. Den har ju faktiskt funnits där från första bilden är tagen.

Av det jag ser på bilderna så hade jag själv inte brytt mig om det var min hund. Utan ha bara koll så det läker fint. Den där lilla kulan kommer säkert läka med och inte synas efter ett tag :)

Ja jag tror ju detta också men lika bra och kolla så allt är som det ska=) Hade nämligen tänkt att ta stygnen själv, men om det är något som borde kollas upp så låter jag nämligen vet ta dem! Stygnen ska tas på fredag.

Liknande trådar

Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort. Har en 9 årig okastrerad Chihuahua tik. Hon har varit frisk förutom några småsaker under årens lopp. I...
Svar
0
· Visningar
509
Senast: cassina
·
Hundavel & Ras Jag skulle vilja uppmana alla som har bra hanhundar att spara sperma från era hundar för framtiden. Med bra hundar menar jag alltifrån...
2
Svar
30
· Visningar
2 796
Senast: Milosari
·
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
3 381
Senast: Acto
·
Hundhälsa Pankreatit, sänka 100, anemi, noll blodplättar, inflammerad tarm. Snabb förklaring. Under påsken ringde hundvakten och sa att hunden...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
11 869
Senast: solrose00
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka