Vad är BR för märke på sadeln?

L

Liian

Vi har tittat på en häst där vi skulle få köpa till en sadel för ganska mycket pengar (12 000). Jag undrar vad BR är för märke för jag har aldrig hört talas om det?!

Sv: Vad är BR för märke på sadeln?

Ja, jag såg det också men det kändes helt plötsligt som att 12 000 för en begagnad sadel när den kostar 12 500 ny var väldigt dyrt!! Det kanske finns andra modeller som de inte visar - enligt säljaren kostade den 25 000 ny.

12 000 kr för en sådan sadel begagnad låter väldigt dyrt. Jag vet då ingen modell av det märket som kostar det dubbla :crazy:

Ja, jag såg det också men det kändes helt plötsligt som att 12 000 för en begagnad sadel när den kostar 12 500 ny var väldigt dyrt!! Det kanske finns andra modeller som de inte visar - enligt säljaren kostade den 25 000 ny.

Kanske är så, att sidan inte visar alla modeller, i annat fall kan jag inte annat än att hålla med dig att det låter lite väl dyrt.

Kan ju fråga om h*n har kvitto på sadeln!
Annars är det kanske någon som försöker få igen pengarna för en sadel som för henne/honom var ett "nerköp"

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 144
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Jag är på väg och ska sälja min häst. Tänkte fråga vad hon som har haft honom på foder och även är den som köper vill ha för saker...
Svar
2
· Visningar
424
Senast: WildHorse
·
Utrustning Hade ut en sadelutprovare som provade ut en ny sadel som hon tyckte låg bra på min häst. Hon hjälpte mig att beställa sadeln å nu ca 1...
2
Svar
27
· Visningar
2 234
Senast: Tossa90
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 566
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar