Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Såklart... Tänk att ett litet ord som trillat bort gör att det kan bli så fel...buschiq skrev:Sirisiri, menar du inte att du inte misstänkte att din häst hade ont? Det blir liksom mer logiskt att läsa då... Annars får du utveckla...
skulle också smälla till det! så det är inget att skämmas för..tintilar skrev:Min första spontana tanke är när jag blev biten av ridskolans tjurhäst och smällde till henne på halsen två gånger. Gud vad jag skämdes och det var precis rätt åt mig. Helt onödig, rakt igenom orättvis handling.
Jag visste bättre redan då. Står jag utanför hennes box och hon ger signaler till mig att gå undan som jag totalt nonchalerar så är det ju inte konstigt att jag får mig ett nyp. Jag gav tillbaka endast för att jag blev så plötsligt förolämpad av händelsen (framför en kille dessutom). :smirk: Så själviskt och korkat av mig, men jag tänkte inte alls, och ångrade mig i samma stund. Hur gör du när din häst inte "ser" dina signaler?skulle också smälla till det! så det är inget att skämmas för..
lasseman skrev:Att jag gav mig in i hästsporten överhuvudtaget och nu är så fast att jag inte kan ta mig ur!
tintilar skrev:Hur gör du när din häst inte "ser" dina signaler?