Vad är/blev du beroende av som gravid?

Sv: Vad är/blev du beroende av som gravid?

Ok, fram med era beroenden under graviditeterna nu. Jag som varit helt förskonad är nu istället som besatt av.. glass med pannkakor! Inte det ena utan det andra utan jag måste ha båda. Det är det första jag tänker på när jag vaknar. I natt vaknade jag runt 3 tiden och kunde inte sluta tänka på pannkaka med glass :d de är ju som en fixering.

Så låt höra vad ni är beroende av!

En gång: ärtsoppa En gång: Citron En Gång:isbitar som jag kraskade på och sista choklad och pepsi max,tyvärr sitter de i än och de märks på vågen, ha ha de va nämligen fyra år sen...
 
Sv: Vad är/blev du beroende av som gravid?

Ingenting.
Visst kan jag bli sugen på saker men inte så jag måste ha det.
Dricker dock mycket te men inte är jag fixerad av det
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
12 247
Senast: Madalitso
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 760
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
352
Senast: malumbub
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
23
· Visningar
1 492
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21
  • Vi med egen gård/stall

Omröstningar

Tillbaka
Upp