Vaccinering

D

Dixie Chick

Vad betalar ni för vaccinering av Er hund? Vår valp har fått sin första, och ska få sin andra den 14 februari. Glömde dock att fråga hur mycket det kostar, så nu frågar jag Er istället! :) Förstår om Ni kanske inte kan ange exakt pris, men bara jag vet på ett ungefär!

Sv: Vaccinering

~325 kr. har jag för mig att jag betalade senast för DHPPi.

*kl*

Till er båda: Ok, tack, då har jag nog lite hum iaf! :) Då räknar vi med c:a 400 kr så borde vi vara garderade.

Jag betalar 350 kr hos min "närveterinär" och 250 kr hos den jag ska byta till nu.

Första sprutan har jag dock aldrig betalat själv, det gör ju uppfödarna. Men 12 veckors har kostat så mycket, och 1 års har legat lite högre.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 069
Senast: Myrten
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 278
Senast: Raderad medlem 149524
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej! Jag köpte i valp i augusti i år och vart då informerad att valpen inte hade stamtavla. Vilket inte gjorde mig något då jag inte...
9 10 11
Svar
208
· Visningar
22 586
Senast: Gunnar
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 260
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka