Mitt röda är lite mindre men är lite svullen. Ungefär i omkrets av en pingpongboll.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt röda är lite mindre men är lite svullen. Ungefär i omkrets av en pingpongboll.
Jag har fått en bula och det är jätteömt. Och nu har skiten börjat klia åxå. Ser ut som ett gigantiskt myggbett. Är det vanligt att det kliar?
Är jättesvullen och har ont i armhålan på vänster sida (samma som sprutan). Tycker det är lite i längsta laget från när jag fick sprutan men kan inte se att det skulle vara ngt annat
Spruta torsdag kväll, fick detta i går lunch så 3,5 dygn efter.Hur långt efter? Jag fick det på tredje dygnet och hade det nästan i tre dygn också.
Tyckte jag också! Trodde också jag inbillade migFick just första Pfizer. Tycker det sticker lite i fingrarna på den armen, men kanske inbillning
Hur långt efter? Jag fick det på tredje dygnet och hade det nästan i tre dygn också.
Exakt när det uppstod, eller hur länge det varade, vet jag inte men både min mamma och en kollega har pratat om samma. Det vill säga att först fick de ont (typ träningsvärk i armen) på "utsidan" och lite senare i armhålan och i lymfkörtlarna. Jag fick bara "träningsvärken", tack och lov.Spruta torsdag kväll, fick detta i går lunch så 3,5 dygn efter.
Men du fick samma alltså?
Du kan inte få något starkare lugnande på plats? När jag gjort ögonoperationer, dvs varit vaken under tiden, fick jag något vitt piller som knockade mig rejält så fort jag satt mig i väntrummet. Somnade i väntrummet efter och var ganska däckad i flera timmar.Imorgon är det dags – ångesten är enorm, hoppas jag kommer ihåg att ta Theralen innan.
Du kan inte få något starkare lugnande på plats? När jag gjort ögonoperationer, dvs varit vaken under tiden, fick jag något vitt piller som knockade mig rejält så fort jag satt mig i väntrummet. Somnade i väntrummet efter och var ganska däckad i flera timmar.
Heja dig! Du fixar det här. Lovar att de inte känns i princip alls
Jag har ju inte haft ngt alls innan igår. Typ känslan av ett blåmärke precis vid sticket bara så detta blev lite som en chock.Exakt när det uppstod, eller hur länge det varade, vet jag inte men både min mamma och en kollega har pratat om samma. Det vill säga att först fick de ont (typ träningsvärk i armen) på "utsidan" och lite senare i armhålan och i lymfkörtlarna. Jag fick bara "träningsvärken", tack och lov.
Spruta torsdag kväll, fick detta i går lunch så 3,5 dygn efter.
Men du fick samma alltså?