Vaccinera mot allergi?

Fossing

Trådstartare
Jag älskar djur, särskilt hundar och katter. Är tyvärr allergisk, men har hört att man kan vaccinera sig mot det. Är detta sant? Det skulle göra min värld så himla mycket bättre!!!
Hur går det till? Fungerar det????

Sv: Vaccinera mot allergi?

Ingen anning faktiskt... men ring och fråga din vårdcentral:idea:

Sv: Vaccinera mot allergi?

Det är hyposensibilisering du menar tror jag.

Här finns lite frågor och svar om det: http://www.clarityn.com/fragor/hyposensibilisering

Jag vet inte hur lätt det är att få det gjort om man inte har problem som handikappar en i ens vanliga vardag (eftersom det kan vara lite halvfarligt), men du kan ju i alla fall höra med din läkare!

Lycka till!

Liknande trådar

Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
760
Senast: Krålus
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Övr. Hund Hur tänker ni andra kring att gå med kopplad hund genom en hage med djur? Tänker ni olika beroende på vilket djur? Jag har under mina...
2
Svar
34
· Visningar
3 135
Senast: Santoxen
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 185
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar