V Galler hur ser det ut?

Tilma

Trådstartare
Någon som kan visa bild på hur ett V galler för transport ser ut? Har sökt men tyvärr inte hittat. Vilken funktion upplever ni att dom fyller?

Jag har i min lastbil och tänker att det borde se typ likadant ut i transport... Upplever att mitt v-galler gör det mindre inbjudande för hästen att försöka hoppa framåt in i packutrymmet eller slänga upp frambenen över dörren samt att de inte kan vända i huvudet bak i hästdelen och försöka vända på sig i det trånga utrymmet.

received_2121649008111715.webp

Jag har i min lastbil och tänker att det borde se typ likadant ut i transport... Upplever att mitt v-galler gör det mindre inbjudande för hästen att försöka hoppa framåt in i packutrymmet eller slänga upp frambenen över dörren samt att de inte kan vända i huvudet bak i hästdelen och försöka vända på sig i det trånga utrymmet.

Visa bifogad fil 18820
Vad har du för lastbil? Ser inredningsmässigt supertrevlig ut!

Liknande trådar

Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
956
Senast: Shixle
·
Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
357
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·
Mat Så jag har varit bortresta till och från under de senaste 3 veckorna. Har nu under kvällen hittat 3-4 kryp i skafferiet. Ser ut som små...
2
Svar
37
· Visningar
1 606
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka