Sv: Uttergurkorna och kriget om vettigheten! [Ulvlek]
Hur blind än jag kan vara i de här lekarna så är jag inte tillräckligt blind för att inte se vart det här leder, så därför vill jag få skriva ned mina tankar innan jag blir lynchad så det så
Baserar detta på mitt förra teori inlägg
Mina nyaste kommentarer i fet stil.
Hur blind än jag kan vara i de här lekarna så är jag inte tillräckligt blind för att inte se vart det här leder, så därför vill jag få skriva ned mina tankar innan jag blir lynchad så det så
Baserar detta på mitt förra teori inlägg
Cirkus - Missade att rösta i första DL. Har skrivit lite mera på sistone, men inte fått något intryck ännu.
Har skrivit lite mera nu men verkar lite "vek" (dumt ordval men kommer inte på något bättre) då hon mest flyter uppå strömmen och röstar inte med avgörande röster. Men det kan vara hennes spelstil också...
CaisaLundblad - Blev misstänkt av mumorsan i början pga hennes svar, men vet inte om det är något att ta fasta på.
Följer(?) Habina när hon säger att hon ska hålla ett extra öga på Ottilia.
Ändrade i sista minuten sin röst till TLV, men det känns inte som något ont i det då det blev bra resultat av det.
Säger att hon blev genuint upprörd av bumpos teorier, känns ärligt neutralt och godförklaringen verkar lite klumpigt om det hade varit en ulv som sagt det, eller?
Det där med bumpo känns lite konstigt fortfarande, det kan ha varit genuint eller kände hon att hon inte ville bemöta misstankarna för att hon inte kunde..?
Bumpo - Tog miste på DL-tiden igår, ärligt misstag eller ett sätt att komma undan röstningen..? Men det känns för konstigt för en ulv att göra så neutral ännu.
Går i de senaste sidorna lite väl hårt ut mot just Caisa, misstänker hon verkligen henne eller är det en lite sjaskig ulvtaktik?
Skriver lite, pga tidsbrist?, och det där med Caisa känns fortfarande lite förvirrande då det kändes lite för väl hårt pågåigt
Habina - Lyfte i början ut goda specialroller, gjorde samma misstag i förra leken(?), och ändrade sig sedan efter "tillsägelse", vet inte om det är något att lägga fästa vid.
Mumorsan (som vi vet är god) röstade på henne, baserat på det jag skrivit ovan - kanske något att tänka på.
Röstade tillbaks på mumorsan, lite av en hämndröst?
Paddi pekar ut att TLV skrev ett teoriinlägg som liknade Habinas mycket, ett försök från ledargurkans sida att ta kontakt med en ulv? TLV besvarar denna fråga senare med att hon använt Habinas namnlista, sant eller ett sista försök att försvara en ulv då hon visste vilka ulvarna är?
Påpekar att Ottilia pekade ut en god specialroll, och verkar ha lärt sig att man inte gör det så tidigt i leken.
Efter att Ottilia försvunnit, och tyvärr visat sig som god, så har Habina seglat upp på min lista över misstänkta. Känns lite som någon som spelar lite förvirrande god där bakom ... hmm.
Monstermom - Det diskuterades en hel del tidigare runt hennes svar på frågan som egentligen var hennes åsikt ifråga om boken, känns lite som att väl mycket fokus hade flyttats dit tidigare i leken (var det meningen?) och visar inte på något avgörande om Monster.
Pekade ut att TLV (som vi vet var ond) hintade mot en god specialroll.
Har inte skrivit sina vanliga wall of texts () vilket är oerhört ovanligt i sig men IRL-livet kan komma i vägen ibland (hoppas att vovven blir bättre!). Så känns lite neutralt nu.
Mina nyaste kommentarer i fet stil.