Ja, det är ytterligare en anledning till att jag tvekar.MyDog är trångt och högljutt, bra att tänka på om man vill ställa ovana valpar/unghundar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det är ytterligare en anledning till att jag tvekar.MyDog är trångt och högljutt, bra att tänka på om man vill ställa ovana valpar/unghundar.
Den bästa helgen på längeI lördags var vi i Eslöv! Shiera lyckades vinna en jättestor öppenklass med CK och blev BIM med sitt tredje svenska cert! Därmed blev hon svensk, finsk och dansk champion!
Igår var det Ballerups tur! Även där lyckas hon vinna en stor öppenklass med CK och blir 3 BTK med reserv-cacib! Väldigt snål domare då bara 4 av 31 hundar fick CK! Så väldigt nöjd med det resultatet!
En bra helg!
Åstorp är planen att jag ska anmäla till. Lite tradionen då det är ”min” klubb som arrangerar denÄh, testa! Jag ska nog anmäla Ebba trots att hon inte heller lär gå bra.
Funderar på att anmäla oss till Åstorp också , en SBK-utställning är nog mer hennes grej tror jag.
MyDog är trångt och högljutt, bra att tänka på om man vill ställa ovana valpar/unghundar.
Jag har anmält Vilja till Mydog och ska även på en inofficiell nu på lördag och träna tänkte jag . Hon har dock skjutit i höjden så får se vad dom säger på Mydog.
Här är hon ❤
Har du mätt henne, vet du hur hög hon är nu?
Vi lyckades ju mäta in Nano i medium-klassen med ett hårsmån när hon var 18 månader så hoppas att hon inte växt mera, det dax för slutmätningen snart. Det innebär att hon även borde klara inmätningen med en hårsmån i rasen om det så att nån domare väljer att mäta (om hon inte växt).
Funderar starkt på att anmäla henne till stora Sthlm, pälsen är på utväxt nu och hon borde vara hyfsad fullpälsat i december. Ikväll ska jag på ringträning med henne, få se om dottern följer med. Funderar på att försöka få dottern att visa Nano på nån utställning, hon ser automatiskt mindre ut bredvid henne då dottern har över en decimeter med längd än vad jag har .