Vad tror du om våra chanser i ringen
Hon är ju den tveklöst sötaste heeler jag sett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad tror du om våra chanser i ringen
Hon är söt, men på ett stort och klumpigt sätt Hon lär aldrig bli någon stjärna, för hon blir nog större än mamma som i sin tur är en stor tik - och på det den rosa snoken Men det gör inget, för hon är lika go för det Men vi ska testa en gång i alla fall som junior för träningens skull och för att det är så roligt att träffa heelerfolket vid ringen. Sen får hon växa till sig och vi får se hur hon blir som vuxen.Hon är ju den tveklöst sötaste heeler jag sett
Om du låter bli att trippspringa och istället går med långa steg så slutar hunden studsaGick ganska bra idag
HP, BIR och BIS-3 valp.
Om du låter bli att trippspringa och istället går med långa steg så slutar hunden studsa
Grattis!
Jag vet,det var därför jag sa det.Haha får försöka låta bli det då var min första utställning så har ingen aning egentligen om hur man gör så jättebra du sa det
Club show i Lördags. Ingen succé. Det var såååå kallt, 4 grader och spöregn. De stackars hundarna hade fleecetäcken + vintertäcken på sig, filtar hängandes på burarna och flera filtar i burarna. Då slutade dom skaka och lyckades somna..
Vinna blev 3a bästa baby-tik med HP. Outvecklat nosparti (Nehe? Hon är 4 månader ), smal i fronten () och något öppet vinklad (Ja, det håller jag med om ). Fick i kritiken att hon kunde ha en nyans mörkare ögon, alltså... Hon har de mörkaste ögon som går att hitta på en prick, uppfödaren skämtade lite innan o sa "Hon får väl iallafall beröm för sina mörka ögon!"
Zippo fick excellent och blev 3a i sin klass. Lite trång bak och lite lösa armbågar. Men mycket beröm för att han visades i så fin kondition, i hud/päls, hull och muskler. Även för hans trevliga temperament. Det tackar vi så hjärtligt för, det värmer att få höra.
Tack! Jag har stora förhoppningar på henne, men hon kommer behöva tid.Grattis till HP!
Jag tycker att hon ser jättetrevlig ut!
Ställer du inte din nya tik?
Tack! Jag har stora förhoppningar på henne, men hon kommer behöva tid.
Jodå, hon ska ställas i Österbybruk 29 maj Hon är inte prio ett just nu av olika anledningar. Hon bor hos fodervärd och har behövt landa lite innan jag velat ta med henne på äventyr.
Juniorer brukar väl gå mot de vuxna, bara valparna som har egen klass?