E
-erica-
Jag kanske skulle ställa ut Frasse, titta så fint han kan stå .
Så snyggt långhårig också, det ser ut som han har vattensvans
Så snyggt långhårig också, det ser ut som han har vattensvans
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
-erica- skrev:hihi, ja, han gör alltid så eller "kissekatten"(skuter upp ryggen)
mamma är Raypoint´s Candie at High Walley, pappa heter Goldenlines Duch Destiny, farfar är Standfast AngusLadyBlue skrev:Vad fin han är!
Vad har han för stam?
-erica- skrev:mamma är Raypoint´s Candie at High Walley, pappa heter Goldenlines Duch Destiny, farfar är Standfast Angus
hela stamtavlan
Ja, det har jag sett . Vi var med på en drive-in utställning på klubben när han var valp, fick hp och bra kritik. Det skulle vara kul att ställa ut honom igen men då måste vi nog gå en kurs, har aldrig visat hund..Farinen skrev:Han var verkligen fin...Goldelines har ju väldigt bra avkommor. Har ju en golden jag med som du kanske sett på bilden
Har du planer på att ställa ut honom??
-erica- skrev:Ja, det har jag sett . Vi var med på en drive-in utställning på klubben när han var valp, fick hp och bra kritik. Det skulle vara kul att ställa ut honom igen men då måste vi nog gå en kurs, har aldrig visat hund..
Nja det vet jag inte, han äter ju upp halva stallet. Bajs och spån är mumma, hö går också ner men torv är ändå favoritenCronis skrev:Va fin han är, Frasse!
Ta med han till MRK nästa gång, å då vill jag se detta!!
Uppfödaren tyckte också att vi skulle ställa ut honom så det är väll bäst att testa nån gångFarinen skrev:Äsch man behöver inte gå kurs för det. Fråga uppfödaren hur du ska göra..det är faktiskt ganska enkelt. JAg har aldrig gått kurs utan har lärt mig från gång till gång och sen med massa hjälp från uppfödaren såklart! Jag tycker verkligen att du ska ställa ut honom för han ser riktigt bra ut