Utställninghund

E

-erica-

Jag kanske skulle ställa ut Frasse, titta så fint han kan stå :bow: :D.
Så snyggt långhårig också, det ser ut som han har vattensvans ;)
bild_322.jpg

Sv: Utställninghund

Tjusigt! :D
Han kommer ta hem priserna ska du se! :angel: ;)

Åh de är så söta när de sträcker på sig sådär hihi...

hihi, ja, han gör alltid så eller "kissekatten"(skuter upp ryggen) :D

-erica- skrev:
hihi, ja, han gör alltid så eller "kissekatten"(skuter upp ryggen) :D

Ja min med...haha. Eller så rumpan i vädret också,,den gör han ofta. Vilken vacker färg han har din pojke. Har du nåt annat kort så man får se hur han ser ut? :)

LadyBlue skrev:
Vad fin han är! :)
Vad har han för stam?
mamma är Raypoint´s Candie at High Walley, pappa heter Goldenlines Duch Destiny, farfar är Standfast Angus
hela stamtavlan

Senast ändrad av en moderator:

-erica- skrev:
mamma är Raypoint´s Candie at High Walley, pappa heter Goldenlines Duch Destiny, farfar är Standfast Angus
hela stamtavlan

Han var verkligen fin...Goldelines har ju väldigt bra avkommor. Har ju en golden jag med som du kanske sett på bilden :)
Har du planer på att ställa ut honom??

Farinen skrev:
Han var verkligen fin...Goldelines har ju väldigt bra avkommor. Har ju en golden jag med som du kanske sett på bilden :)
Har du planer på att ställa ut honom??
Ja, det har jag sett :d. Vi var med på en drive-in utställning på klubben när han var valp, fick hp och bra kritik. Det skulle vara kul att ställa ut honom igen men då måste vi nog gå en kurs, har aldrig visat hund.. ;)

-erica- skrev:
Ja, det har jag sett :d. Vi var med på en drive-in utställning på klubben när han var valp, fick hp och bra kritik. Det skulle vara kul att ställa ut honom igen men då måste vi nog gå en kurs, har aldrig visat hund.. ;)

Äsch man behöver inte gå kurs för det. Fråga uppfödaren hur du ska göra..det är faktiskt ganska enkelt. JAg har aldrig gått kurs utan har lärt mig från gång till gång och sen med massa hjälp från uppfödaren såklart! Jag tycker verkligen att du ska ställa ut honom för han ser riktigt bra ut :)

Va fin han är, Frasse!
Ta med han till MRK nästa gång, å då vill jag se detta!! :rofl:

bild_325.jpg

Cronis skrev:
Va fin han är, Frasse!
Ta med han till MRK nästa gång, å då vill jag se detta!! :rofl:
Nja det vet jag inte, han äter ju upp halva stallet. Bajs och spån är mumma, hö går också ner men torv är ändå favoriten :p

Farinen skrev:
Äsch man behöver inte gå kurs för det. Fråga uppfödaren hur du ska göra..det är faktiskt ganska enkelt. JAg har aldrig gått kurs utan har lärt mig från gång till gång och sen med massa hjälp från uppfödaren såklart! Jag tycker verkligen att du ska ställa ut honom för han ser riktigt bra ut :)
Uppfödaren tyckte också att vi skulle ställa ut honom så det är väll bäst att testa nån gång ;)

Liknande trådar

Övr. Hund Vad har ni på er under vintern för att hålla er varma? Kanske främst jaktmänniskorna här på hund, ni brukar ha så snygga kläder...
2
Svar
39
· Visningar
2 341
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
777
Senast: Fetaost
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 452
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 958
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka