Utställninghund

Sv: Utställninghund

-erica- skrev:
Uppfödaren tyckte också att vi skulle ställa ut honom så det är väll bäst att testa nån gång ;)

Ja precis och om man tycker det är kul och märker att hunden gillar det så är det ju bara att fortsätta om man vill det :). Finns ju massa bra utställningar. Är du medlem i GRK så kan du ju börja att ställa ut där.

-erica- skrev:
Nja det vet jag inte, han äter ju upp halva stallet. Bajs och spån är mumma, hö går också ner men torv är ändå favoriten :p

Hahah, vilken sköning!
Det låter som en kompis hund till mig, Zorro. Han hjälper till att mocka... :D
Han letar fram bajsarna i torven, å sen springer han ut ur boxen å äter upp dom. In i boxen igen å samma process...
Ibland kan han äta ur skottkärran... :rofl:

Cronis skrev:
Hahah, vilken sköning!
Det låter som en kompis hund till mig, Zorro. Han hjälper till att mocka... :D
Han letar fram bajsarna i torven, å sen springer han ut ur boxen å äter upp dom. In i boxen igen å samma process...
Ibland kan han äta ur skottkärran... :rofl:
:rofl: :rofl: :rofl: Han är verkligen underbar, funderar på om man skulle anmäla honom till ridlekis :angel: . Tyvärr har Mandat två skötare redan, annars vet jag en intresserad. Mandat är nämligen favoriten :p

Liknande trådar

Övr. Hund Vad har ni på er under vintern för att hålla er varma? Kanske främst jaktmänniskorna här på hund, ni brukar ha så snygga kläder...
2
Svar
39
· Visningar
2 341
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Kort fråga. Går det bra att cykla med en liten hund (tänk 5kg eller nåt) som springer bredvid? Eller är det helt enkelt för farligt? :o...
Svar
16
· Visningar
777
Senast: Fetaost
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 452
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Jag har blivit kronisk sjuk och sitter här med en ung vallhund som jag inte klarar av att aktivera. Min prognos är oklar, jag kan bli...
Svar
18
· Visningar
1 958
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka