Utställning Örebro 28/10

S

Sozzi

Någon som ska dit ?

Såg att PMet var ute nu, klockan 08:00 startar det. Väldigt tidigt, tur att vintertiden startar då :)

Hur mångra tror ni kommer en timma för tidigt ? ;)

Sv: Utställning Örebro 28/10

Jag ska dit med min kooiker! bra träning, och bara några mil att åka, så det är klart att man "slår till".
Jag kommer förmodligen vara en av dom som kommer för tidigt dock :angel:
Förra året dök jag upp på jobbet klockan tio över sex (börjar sju), flåsandes och bad om ursäkt till nattarna att jag var så sen- och dom såg ut som frågetecken :crazy:
Det slår aldrig fel.

Jag hoppas att det är en inofficiell.... Annars har jag missat att anmäla mig.

:)

plockar upp tråden igen...

Var det några av er som var där? Hur gick det för er?

För mig och Goliat gick det bra, han blev BIS-valp med HP, men han var ju den enda kooikern som var där så det förlorar verkligen tjusningen då..

plockar upp tråden igen...

Var det några av er som var där? Hur gick det för er?

För mig och Goliat gick det bra, han blev BIS-valp med HP, men han var ju den enda kooikern som var där så det förlorar verkligen tjusningen då..

Grattis! Det är ju inte alla som får det ändå ;)

Bonzo, 11 mån fick inge hp, domaren tyckte han hade får lågt satta öron. Och han kom på 3:e plats i sin klass.

Lucky, 2 år fick hp och kom på 2:a plats i klassen.

Vi hade turen att ringen var i ett annat rum, vss det var lite trångt, men inte alls lika mkt ljud och stök.

Men gud vad stökigt det var kring utställningsringarna. Jag erkänner villigt att ungarna och jag var på fel ställe flera ggr där :eek:

det var FRUKTANSVÄRT... och vid tiotiden när speakern meddelade att "nu öppnar mässan för allmänheten" tänkte jag att hur SJUTTON ska det ens få plats mer människor?
och helt plötsligt smällde dom upp ett tält mitt i alltihopa.
Nej, det var kaos.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 678
Senast: fixi
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 260
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 261
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 852
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring
  • Annonsera mera hundar 2