UtstÄllning NÄsta Helg!

Casper

Trådstartare
Hej hopp!

Nu ska jag och min hund på utställning på långfredagen i Växjö och jag börjar bli riktigt nervös.

Det är tio år sen jag ställde en hund sist!!

Har någon något lugnande tips??

:D

Sv: UtstÄllning NÄsta Helg!

När jag ställde ut min hund så var jag alltid jättenervös innan men när jag väl kom ut i ringen var jag coollugn.

Tänk som så att du är inte ensam och att din hund är den finaste så ska det nog gå bra.

Lycka Till

Sv: UtstÄllning NÄsta Helg!

Har egentligen aldrig ställt ut, men ska det på kristihimmelfärdsdag med min lilla valpis.
Mitt råd är att komma i god tid, se till att hunden hinner varva ner efter bilturen (om den behöver det vill säga ;) ) och HA ROLIGT!

Liknande trådar

R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 451
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 383
Senast: Sezziyanen
·
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: bobbbo
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 633
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka