Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Ryck upp dig" känns som ett bra "all of the above"-alternativ.
Röstar på "du har överträffat dig själv".
För att det används som "det här trodde jag verkligen inte om dig"
Trode hon pratade till mig!Då kan du kontra med ett klassiskt Arja Saijonmaa citat (du kan för extra effekt sjunga fram det med finsk brytning):
”Vad du är trodde så trodde du feeeel!”
Sorry ska inte förstöra tråden mer, tack å hej
Det mer sanningsenliga uttrycket är:"Det är inte den enas fel att två träter" ligger också i topp på min hatlista
Men vad tänker man egentligen med "allt har en mening" tror man verkligen att det finns en övergripande mening med allt som sker? Det är ju obehagligt på riktigt, i min mening.För att vara seriös tänker jag att de där uttryckens värde mest beror på i vilket sammanhang det sägs. "Allting har en mening" kan för mig kännas rimligt till någon som är lite besviken över något, men fullständigt åt skogen till någon som är i djup sorg.
Samma sak gäller för de övriga, det är helt ok att säga till mig när jag I-landsproblemgnäller men förmodligen helt värdelöst till någon som faktiskt är deprimerad på riktigt.
Ush ja det har jag hört en hel del nu senastBland de mest nedslående jag vet är "Du hittar en annan."