Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Trådar som jag tycker passar mindre bra att slå ihop och som försvårare både för TS och skribenterna är trådar som handlar om t ex sadeltips till en specifik häst. I sådana trådar finns ofta bilder, detaljerade analyser av provade sadlar osv. Sådana frågor tycker jag blir jätterörigt att diskutera i en gemensam sadeltråd. Det är svårt att hålla koll på vem som har svarat vem om vad.
Jag tycker att det är intressant att diskutera sadlar, både i andras och i några egna trådar genom åren, men de sammanslagna trådarna går jag inte in i. Jag har försökt, men tyckte att de bara var jobbiga. Men smaken är olika.
Jag avundas dig inte rollen som moderator. Hur du än gör så blir det fel och några eller många blir missnöjda.
Ok, jag antar att du har fått veta via PM att majoriteten tycker att det är bra eller utgår du ifrån att om ingen säger något så är allt frid och fröjd?Sanningen är den att det är få som tycker att detta är dåligt, medan majoriteten tycker att det är bra så här långt.
´Jag tror också att man är så inkörd i gamla banor att när något nytt dyker upp så gillar man inte det, detta märks ju inte minst de gånger som forumet upp graderas/fräschas. Då kommer alltid dessa trådar, det var bättre förut.
skulle efterlysa en tråd efter samma system gällande TÄCKEN.