Utrustningsforumet

Sv: Utrustningsforumet

Japp det vore UUUUNDERBART, snälla Boj! :angel:

Liiite knölig tycker jag sadeltråden är när den är sammanslagen nu när den ökat på - men måste jag välja mellan två onda ting så väljer jag definitivt denna sammanslagna tråd, hellre än att hela forumet är översvämmat med sadeltrådar (och täcken) :D

:bow:

Nu vill jag säga detta, nästa månad startar en ny sådan tråd och den nu befintliga stängs. Hänvisning kommer att finnas till den gamla, men om man tar för vana att använda sig av denna tråd vid diskussioner om sadlar kommer den tråden inte att bli lika rörig. Orsaken till det, beror ju på att jag måste sammanfoga olika trådar hela tiden.

Jag har full förståelse för att tråden uppfattas som rörig idag, men jag tror att med er hjälp kommer den att bli mycket bättre.
Så heja er, använd den tråden så kommer ni att få mycket glädje av den, det är jag säker på.

Nu vill jag säga detta, nästa månad startar en ny sådan tråd och den nu befintliga stängs.

Blir det inte ännu rörigare då?
Om en pågående diskussion avbryts pga ny månad och därmed ny tråd menar jag. Om man då söker i den gamla sadeltråden och vill fortsätta på den diskussionen en månad senare måste man hänvisa till den gamla tråden i den nya....eftersom den gamla tråden är låst.

Måste ALLT försämras här på buke?
Förr var det roligt att vara här,men nu förstörs allt roligt med dessa försämringar!
Det går inte att få en röd tråd någonstans i sadeltråden,URDÅLIGT!
Förstår att man måste prova nya grepp,men det måste gå att backa när saker inte fungerar!:devil:

men om man tar för vana att använda sig av denna tråd vid diskussioner om sadlar kommer den tråden inte att bli lika rörig. Orsaken till det, beror ju på att jag måste sammanfoga olika trådar hela tiden.

Det spelar väl ingen som helst roll??!!:cool: För grejen är ju att alla ska skriva in sina sadelfrågor i Månadens sadeltråd eller?:confused: Och oavsett om du har sammanfogat in lite nya sadeltrådar i den som finns nu så är det ju så!! Alltså jag menar om folk skriver in sina frågor direkt i sadeltråden eller om du får flytta en tråd som nån har gjort själv. Jag fattar inte skillnaden? Kan du förklara?

De kom in många klagomål på hur det fungerade förut, det har nu vad jag förstår kommit in en del klagomål på hur det fungerar nu. Att då direkt gå tillbaka till hur det var förut anser jag vara en dålig idé.

Jag har en del uppslag till förändringar som kan bli en tredje variant. Jag har påbörjat en diskussion med alla moderatorer om detta och jag vill slutföra den och själv fundera igenom det ordentligt innan jag genomför den.
Det kommer innebära förändringar inte bara när det gäller sadeldiskussioner.

De kom in många klagomål på hur det fungerade förut, det har nu vad jag förstår kommit in en del klagomål på hur det fungerar nu. Att då direkt gå tillbaka till hur det var förut anser jag vara en dålig idé.

Jag har en del uppslag till förändringar som kan bli en tredje variant. Jag har påbörjat en diskussion med alla moderatorer om detta och jag vill slutföra den och själv fundera igenom det ordentligt innan jag genomför den.

Bra.

Så som sadeltråden ser ut idag är ren katastrof, bättre med en under kategori sadlar isf. Inte för att det gamla systemet störde mig:D

Spännande! Jag väntar gärna för att se vad ni sen har för spännande att förändra! :bow:

Bra.

Så som sadeltråden ser ut idag är ren katastrof, bättre med en under kategori sadlar isf. Inte för att det gamla systemet störde mig:D

Håller med i båda!!:bow: Visst, dumt att folk inte söker, men man kan ju faktiskt bortse från trådar som inte intresserar en. Jag röstar ändå för en underkategori, det känns som det bästa alternativet i det här läget!!;)

Nu har det ju inte diskuterats om någon underkategori, bara någon form av förändring i flera forum.;)

Vi är många som nämnt det som förslag/önskemål, men det kanske inte spelar nån roll vad vi tycker?

Men hallå - vad otåliga och krävande ni är nu då :D

är det inte bättre att vänta och se vad de tar fram för alternativ innan ni förutsätter att ingen lyssnar? bara en tanke..... :D

Nu har det ju inte diskuterats om någon underkategori, bara någon form av förändring i flera forum.;)

Va? men det har det väl, eller har jag drömt att jag minsann sett det flera gånger:o

Va? men det har det väl, eller har jag drömt att jag minsann sett det flera gånger:o

Hon menar nog att Gunnar och moderatorerna inte har diskuterat det. Verkar det som, för i tråden har det då diskuterats.

Mackan: Jag väntar med spänning på förändringarna!!:D Det jag reagerade på var att Boj inte verkar ha läst att vi i tråden har föreslagit ett underforum. Just för att hon skrev att det inte hade diskuterats nåt om det, känns det ju som om ingen läser vad vi önskar!! Typ...

Men kommer det förändringar blir det säkert till det bättre!!:)

Skönt att du har tagit tag i detta Gunnar!
Vi som gillar sadeltrådar har minst sagt känt oss överkörda med denna nyordning som skett!
Hoppas på snar förbättring!

KL

Jag tycker att ett underforum vore en bra ide för alla sadeltrådar. Då kan ju de som stör sig på alla sadeltrådar slippa gå in där bara.. För det är ett stort ämne, och man kan ju inte slå ihop alla trådar till en - det ser vi ju exempel på i den nuvarande tråden.. Det är alldeles för många som behöver hjälp/har funderingar kring sadlar, och min uppfattning är att det är fler sadeltrådar än täckes/bett/transport frågor, men varför är det då just sadeltrådarna som slås ihop?

Men vad skulle utrustningsforumet handla om då?

Jag tycker det är mkt intressantare att prata sadlar (det som är så komplicerat och komplext, där behöver man ju verkligen hjälp ibland) än typ "hur många ljusblå schabrak har du?"-trådar.

När det är mkt sadelfrågor är det ju uppenbarligen många som vill prata sadlar. Varför kan vi inte få det..?

Edit: Nu läste jag hela tråden .. ;) Låter bra, Gunnar!

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
484
Senast: Krålus
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
796
Senast: Alexandra_W
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30