Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jess!
Nu vill jag säga detta, nästa månad startar en ny sådan tråd och den nu befintliga stängs.
men om man tar för vana att använda sig av denna tråd vid diskussioner om sadlar kommer den tråden inte att bli lika rörig. Orsaken till det, beror ju på att jag måste sammanfoga olika trådar hela tiden.
De kom in många klagomål på hur det fungerade förut, det har nu vad jag förstår kommit in en del klagomål på hur det fungerar nu. Att då direkt gå tillbaka till hur det var förut anser jag vara en dålig idé.
Jag har en del uppslag till förändringar som kan bli en tredje variant. Jag har påbörjat en diskussion med alla moderatorer om detta och jag vill slutföra den och själv fundera igenom det ordentligt innan jag genomför den.
Det kommer innebära förändringar inte bara när det gäller sadeldiskussioner.
Jag har en del uppslag till förändringar som kan bli en tredje variant. Jag har påbörjat en diskussion med alla moderatorer om detta och jag vill slutföra den och själv fundera igenom det ordentligt innan jag genomför den.
Det kommer innebära förändringar inte bara när det gäller sadeldiskussioner.
Bra.
Så som sadeltråden ser ut idag är ren katastrof, bättre med en under kategori sadlar isf. Inte för att det gamla systemet störde mig
Nu har det ju inte diskuterats om någon underkategori, bara någon form av förändring i flera forum.
Va? men det har det väl, eller har jag drömt att jag minsann sett det flera gånger