Utrustningsforumet

Sv: Utrustningsforumet

.

När det är mkt sadelfrågor är det ju uppenbarligen många som vill prata sadlar. Varför kan vi inte få det..?

Jamen då pratar du sadlar i Boj´s tråd! :angel:

Allvarligt; håller du inte med?? Hur många på forumet håller dig? ALLA vill inte läsa om sadlar, bommar, bomlösa sadlar, syntetsadlar, vilken är bäst: Griffin eller bla bla bla.

Och ALLA som vill läsa om sadlar skapar sin egna tråd nästan... känns det som

Men nu så diskuterar man sadel i repektive forum, dvs dressyr, hoppning, islandshäst, osv. Bra va!:bump:

Det här tyckte jag faktiskt var en bra lösning! :bow: Och jag antar att Månadens sadeltråd tas bort då? Eller ska det finnas en sadeltråd i hopp, dressyr, islands osv forumen?

Generella frågor om sadel kommer att vara kvar i generell utrustning, när det kommer till specifik diskussion av dressyrsadel får man vända sig till forumet dressyr. För hoppsadel till hoppning osv, månadens sadeltråd kommer att försvinna ja, den som nu är i drift kommer att låsas och sen diskuteras generell utrustning i detta forum. Om du undrar över ett märke på en sadel, även den kallas generell, eller diskussioner rörande hur man sköter en syntetsadel är också generell.

Benskydd, vojlock, tyglar träns och vad det nu kan vara som INTE är gren inriktat. Bildtrådar i stil med vilken färg ska jag ha på vojlock vid hopptävling, kommer att skickas till hoppgnägg exempelvis.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
484
Senast: Krålus
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
796
Senast: Alexandra_W
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30