Utrustning

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare Domaren
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 301
D

Domaren

Finns det ingen möjlighet att behålla anläggningsutrusting och inte blanda in dem bland övriga utrustningar, det blir så väldigt mycket på samma forum och intressanta frågor angånde "anläggning" försvinner i de mänger av trådar som "Vilket är snyggast på min bruna ponny, brunt eller orange".

Jag flyttade i princip alla trådar under anläggning som inte hade med hästtransporter att göra till Hästverksam.
Hästverksam blir en rubrik där de hästverksamma kan diskutera det mesta som har med hästverksamhet att göra.
Oftast finns det en stark koppling mellan den versamhet man vill bedriva och den utrustning som skall användas för detta.
Men vill man fråga om staket eller liknande under Utrustning anser jag det vara ok också.

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2
Svar
37
· Visningar
1 034
Senast: doppler
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 213
Senast: Lejontand
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 935
Senast: Tilly_85
·
Kultur Fråga till er alla läsande människor. Hur uppfattar ni en bok om det kommer många cliffhangers tätt i en bok respektive mer glest? Det...
Svar
13
· Visningar
310
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka