Utrillos hingstlinje

Mabuse

Trådstartare
Vilka hingstar finns det i avel idag som tillhör Utrillos hingstlinje? Han var ju enormt dominerande ett tag, vore kul att höra vilka hingstar som idag för linjen vidare!

Sv: Utrillos hingstlinje

Junker 706 E: Utrillo
Maraton 600 E: Utrillo
Magini 695 E: Maraton
Briar 899 och Okeanos 1097 E: Magini
Biggles 1015 och Brisbane 1081 E: Briar
Nostradamus 972 E: Nocturne E:Steinbeck E: Alpen Furst E: Utrillo
Saigon 1034 E:Sack E: Kaliber E: Utrillo
Rambo 910 och Tutanchamon 1079 E: Chapman E: Chagall E: Utrillo

Fyller på med Nactus 854 (e Napoleon ee Iran eee Chagall eeee Utrillo)

Vet inte om Allegretto 693 (e Kaliber ee Utrillo) finns i livet.

Immer

Senast ändrad:

Bayron och Ravell e Bernstein e Napoleon e Iran e Chagall e Utrillo
Hermes e Rambo e Chapman e Chagall
Sorba e Amiral e Napoleon
Zephyr e Napoleon

Måste bara berätta att jag har en valack e: Everest ue: Utrillo. Såg ett foto på Utrillo på http://www.allbreedpedigree.com/utrillo5 och blev helt paff! Min valack e sin morfar upp i dagen. Helt otroligt. Samma kropp, nacke resning o allt! Så roligt! Va som o se "Effi" på bilden.

De finns alla med i senaste hingstkatalogen, vilket innebär att de är godkända även om ägaren valt att inte lösa licens.

Junker ska ha varit tillgänglig i år, medan de andra har tävlats. Har hört att Brisbane ska ha kastrerats, men jag vet inte om det är sant.

Brisbane är skuren, jag har hans uppfödare som hovslagare och han berättade det.

De finns alla med i senaste hingstkatalogen, vilket innebär att de är godkända även om ägaren valt att inte lösa licens.

Junker ska ha varit tillgänglig i år, medan de andra har tävlats. Har hört att Brisbane ska ha kastrerats, men jag vet inte om det är sant.

Jo, godkända är de ju såklart. Men inte i avel kanske? Junker är ju 27 år i år, och Nostradamus trodde jag enbart tävlades? Men jag kanske minns fel?

Jag menade bara att de finns med i årets hingstkatalog och utifrån det räknar jag det som att en hingst är i avel eftersom han är godkänd. Men jag förstår nu att du var ute efter vilka som är avelsverksamma?

Junker är gammal men ska ha varit i avel vad jag vet, men Nostradamus tävlas tyvärr enbart.

Liknande trådar

Avel Detta är en ren nörd/intressefråga: Som de allra flesta vet finns det idag tre existerande, ursprungliga hingstlinjer hos engelska...
Svar
12
· Visningar
2 129
Senast: Myrten
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
2 248
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 936
Hundavel & Ras Jag har en liten chihuahua kille på snart 1år. Reg i SKK, bra linjer bak igenom. Chokladbrun med grön/gula ögon. Han är världens...
Svar
19
· Visningar
1 749
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31