Utländska resultat

Calvaro

Trådstartare
Letar efter resultat på en ponny som är exporterad till Italien. Har googlat på namnet utan någon större framgång. Någon som vet hur jag ska gå tillväga?
Ponnyn heter Poetics Bride och är född 2001

Sv: Utländska resultat

Tack så mycket! Hittade resultat där. Nu ska jag bara lista ut vad de motsvarar. Någon som är bra på italienska?

Skriver inte de bara höjderna som vi gör numera? Och 1* är lägsta nivå och så går det uppåt. CSIP är internationella tävlingar.

Det står bla BP105, CP110, B110, C115, a barrage, di Precisione, speciale a fasi consecutive, a tempo, mista.
Men höjderna borde ju vara 105. 110 och 115 då. De andra har jag ingen aning om och vad B, BP och CP betyder??

C115 är iallafall en tidshoppning, typ bed C här.
BP skulle kunna vara stilbedömning men jag är inte säker.
CP kan vara med om hoppning efter klassen.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 683
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
15
· Visningar
1 306
Senast: Bison
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 225
Senast: Juli0a
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 042

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka