Utgånget datum lusern

R

Raggsocksponny

Har en oöppnad bal med hackad lusern som gått ut i april i år. Det kan väl inte vara farligt att ge av denna? Antar att det bara är näringen som ev kan ha minskat något?

Sv: Utgånget datum lusern

Nej tror inte det blivit nåt fel på den, möjligtvis kan de ha blivit lite torr. Men jag skulle gett miná hästar utan probem.

Jag har gett min häst utgången lusernpellets som var oöppnad. Det var fräscht och bra ändå. Om det är något som sjunkit i näringen så är det nog vitaminerna bara. Det viktigaste är att det är bra hygienisk kvalitet fortfarande.

Ja det skulle jag våga ge, som du säger näringen har kanske försvunnit lite.
Jag har själv gett müsli som datumet har gått ut på. bra ge du

Liknande trådar

Foder & Strö Jag har en islänningsvalack på dryga året. Har inte haft islänning tidigare. Skulle behöva hjälp med lämplig foderstat till honom...
2
Svar
28
· Visningar
1 541
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 153
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 766
Juridik & Ekonomi Finns det nån här som fått minskat eller nollat bostadstillägg pga en sjukförsäkringsersättning? Jag har två cancerförsäkringar som...
2
Svar
33
· Visningar
1 999
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar