caradan

Trådstartare
Min blivande foderhäst kommer att stå i utebox (iväntan på plats i riktiga stallet)
Jag ser inga problem med det men funderar över hur att det är en ca 1-1,5 dm stor springa mellan mark/vägg där det kanske drar in etc?

Det är helt ny byggt och ingen häst har ännu stått där.

Hur ser era boxar ut? Är det hel tätt hela vägen ner eller är det som här en springa?

Sv: Utebox

De uteboxar jag har sett är helt täta utan springor.
Men kommer inte ströet åka ut genom denna springa?

Ush, det låter farligt. Kan du inte fråga om du får sätta upp en extra bräda där nere runtom? Säger annars som Lovisaeleonora, lätt att bryta en tass där.

Jo vi pratade allt om det. Och jag arbetar på byggvaruhus så jag ordnar nog fram ett par rejäla reglar att sätta längstner. Inte kul med brutet ben.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 117
Senast: Lavinia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
19 539
Senast: MML
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
3 462
Senast: tanten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 395

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Stora shoppingtråden II
  • Sabotage?