Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jo det var bla det jag tänkte på i dessa stormtider....
Inte så häftigt om allt flyger iväg och hästen blir utan box
Slipers är inte att föredra alltså,(?) det har vi hemma så det hade varit enklast.
Dessutom att få ner betongplint denna årstid kanske inte är det lättaste?
tryckinpregnerade byggtimmer 120 X 120 mm, gräv av så att matjorden är borta och fyll upp med grus lägg sedan stockarna i lod borra hål rakt igenom och kapa armeringsjärn den grövre modelen i cirka en meters länder och bocka en 90 graders vinkel i ena änden slå sedan ner dom rakt igenom stocken sätt runt om med cirka en meters avstånd skruva sedan fast uteboxen i byggtimmret. har gjort så med mina och dom står fortfarande kvar, vill du sedan ha ett lättskött golv så titta på blocket efter betongplattor som bortskänkes och lägg dom i stenmjöl lätt som en plätt och med en torvbädd så tar det bara 5 minuter o mocka per dag.
MVH GP
Hästmänniskan
Hejsan!
För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Hästnyheter Jag menar att en del ekipage får väldigt fint betalt för gräslig ridning pga att hästens grundkvaliteter är höga. Domarna verkar strunta...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.