Utbytbara Kopparjärn??Vilka Märken?

A

Aultmore

Vilka märken finns det som man kan byta ut kopparjärnen på??

Mvh Sandra

Thorowgood (Tillverkar Griffin, Maxam och Sigma) har ett system de kallar Fish. Man lägger tydligen i blastbrickor av olika tjocklek vid ortsspetsarna för att göra sadeln smalare.

Känns som en lite halvdan lösning, men jag har inte sett hur det funkar i verkligheten så jag ska inte säga för mycket. Tror dock att de sadlar där man byter hela koppjärnet är bättre... :confused:

Dom där vet ja ju redan.... :p
Bates är det enda märket jag kan tänka mig......HATAR SYNTET!Det gnisslar å knarrar... :D

Liknande trådar

Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis...
2
Svar
21
· Visningar
1 002
Senast: MiniLi
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
719
Senast: fio
·
Hemmet Jag tänker köpa ytterligare en solcellsslinga till trädgården och började fundera på om det finns med utbytbara batterier, eller om hela...
Svar
0
· Visningar
237
Utrustning Har haft tur och inte behövt boots i hagen på någon häst tidigare. Men min valack envisas med att trampa sig själv på framsidan av...
2
Svar
29
· Visningar
774
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Stor enkel hundras med lagom driv