Jag är en såndär som folk alltid lägger sig i baken på och jag är SÅ. LESS. PÅ. DET. Jag råkar nämligen vara en såndär person som håller hastighetsbegränsningarna väldigt noggrant. Dels för att jag faktiskt anser att det är viktigt, men också för att jag har en liten Polo så det är inte så ofta man "hoppsan hejsan" inte märkt av hur stark motor man har
Jag kör aldrig för sakta, och jag ligger inte och såsar i vänsterfilen heller. Ändå ska bilarna upp i baken. Ofta vid omkörning på motorväg. Det är 110 och någon med kärra/last ligger i 90 så jag kör om i 110. Tar en jädra sekund innan nån kör upp i baken och hetsar i vänsterfilen. C.H.I.L.L.A. Ett annat ställe som jag konstant har någon i baken är 70-sträckan från Norrtälje ut till stugan. Det är svårt att köra om där, så folk lägger sig en centimeter bakom mig och hoppas på tillfälle att köra om men det kommer inte så dom bara ligger där i princip hela vägen. Ibland blir jag sugen på att toucha bromsen en millisekund för att skrämmas men då skulle vi väl krocka
Vänligen,
Singo som bilat mycket i sommar och är less