Utbildningshoppning Alingsås

M

My Beauty

Hejsan är det någon som var på den 25/3?

Jag var där och undrar nu om någon har varit där och vad ni tyckte.
Har ni varit där många gånger?:bump:

Sv: Utbildningshoppning Alingsås

Hoppade för Alingsås 2005... Har nu flyttat 25 mil, men var hemma på jullovet... Var på den utbildningsCR som var den typ 4/1.

Jasså! Tävlingsryttare eller ridskolan? Jag tränade mycket för Sandra när jag bodde hemma... (Fast i Lerum, kom bara till ARS för tävling.) Helt sanslöst duktig och go!:bow:

sundance skrev:
Jasså! Tävlingsryttare eller ridskolan? Jag tränade mycket för Sandra när jag bodde hemma... (Fast i Lerum, kom bara till ARS för tävling.) Helt sanslöst duktig och go!:bow:

Tränar för Sandra nu och jhar gjort det i nästan 1 ½ år.

Vart? Visst är hon underbar! Har som sagt flyttat, men sundance fick bo hos henne när jag var hemma i vintras. Tävlar du också? Borde jag kanske sett ditt namn på resultatlistor?

sundance skrev:
Vart? Visst är hon underbar! Har som sagt flyttat, men sundance fick bo hos henne när jag var hemma i vintras. Tävlar du också? Borde jag kanske sett ditt namn på resultatlistor?

Ja hon har underbar.
Min häst Heter My Beauty och jag själv My.

Ja jag tävlar men just nu bara utbildningshoppningar för min häst.

Okej, då vet jag nog inte... (än iaf ;) ) Jag hoppade lag div II förra året när vi kom 4 i finalen. Då var det min & Sundance första säsong.

sundance skrev:
Ridskolan just nu men snart kommer min D ponny så då blir d annat;) . Har ridit för sandra några ggr o hon är verkligen SUUPERBRA!! älskar när hon går rut till alla för att säja hur hon tycker att d har gått , vad man ska tänka på o vad man gjorde bra .

Ska den stå där då eller? Hopp eller dressyr? Första ponnyn?

sundance skrev:
Ska den stå där då eller? Hopp eller dressyr? Första ponnyn?

Japp den ska stå där , den räknas väl som en allround ponny men han är väl mer åt hopp skulle jag tycka;) . Första ponnyn:love: o d är därför den ska stå på nygård för då kan jag cykla elr ta bussen o blir inte så beroende av mina föräldrar;)

Vad roligt! Vad är det för ponny då? Gjort innan? Ålder? Jag fick aldrig nån ponny:mad: (fast nu är jag rätt nöjd ändå :banana: )

Jag med ! Jag med ! ;)
Fast inte på ridskolan . Rider en pålle som står i nedre stallet :D

Tränar också för Sandra:bump: :banana: :bump:

Jag har varit där på en sommar CR, men så illa arrangerat har jag aldrig varit med om så aldrig mer att jag kommer sätta min fot där.

RamboOo skrev:
Jag med ! Jag med ! ;)
Fast inte på ridskolan . Rider en pålle som står i nedre stallet :D

Hej Hanna:) . Inte visste jag att du höll till här;)

Olinda skrev:
Jag har varit där på en sommar CR, men så illa arrangerat har jag aldrig varit med om så aldrig mer att jag kommer sätta min fot där.

Ja när som har CR på gräsbanan brukar det vara himla virrigt , dock bättre när det är riktigta tävlingar elr i ridhuset;)

sundance skrev:
Vad roligt! Vad är det för ponny då? Gjort innan? Ålder? Jag fick aldrig nån ponny:mad: (fast nu är jag rätt nöjd ändå :banana: )

En D ponny som sagt, LB hoppning o LA dressyr(har bara lite svårt o plocka fram kunskaperna där) . 16 nu i år , tillochmed nu i maj om jag inte miss fel;) .

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Jag undrar vad ni som är duktiga på sadlar skulle säga om hur denna ligger och passar på denna rygg? Jag tycker att kurvan på...
2
Svar
22
· Visningar
1 565
Senast: morgaine
·
Katthälsa Hejsan, har två katter på 7 månader som båda kastrerades i tisdags alltså nästan tre dagar sen nu. Hanen är helt normal förutom att han...
2
Svar
20
· Visningar
1 195
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 021
Ridning Hejsan! Har en hopphäst som jag inte passar alls i hoppningen med. Hon blir osäker och jag med. Jag tycker bara det är otäckt.. så...
Svar
16
· Visningar
2 169

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Burkmat
  • Vilket är ert favoritgodis?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar