Usel moderator?

O

Orzon

Om en moderator på Bukefalos har medererat helt fel och
om denna moderatorn inte har vett nog om att förstå vad
personen har gjort för fel...
Ska man anmäla denna moderaton till Gunnar då eller ge den en
chans till att förstå?
Eller ska man be personen fara åt pipsvängen och riskera att bli Bannad?
:smirk:

Sv: Usel moderator?

Ta och sök på moderator/moderatorer här på forumet så hittar du svar på din undran :angel:

ta det med gunnar, tror det blir bäst för alla inblandade =)

Jag anser att man först bör ta upp saken med den moderator det berör, självklart.
När man gjort det kanske med ett par PM och om man anser det befogat hör man av sig till mig med info om vad som hänt och vilka som är inblandade. Jag försöker komma fram till vad som hänt och diskutera det hela med berörd moderator eller alla moderatorer.

Jag fattar sedan beslut om vad som skall göras om det skall göras något.

Ingen annan än jag kan banna användare eller moderatorer.

Ni får gärna höra av er om ni anser att någon moderator inte sköter sig, och peka på vad som hänt. Utan sådan information vet jag inte vad ni tycker.

Alla gör vi misstag även jag och moderatorerna, på det stora hela anser jag dock att alla moderatorer gör fantastiskt mycket för att Bukefalos skall bli en så trevlig plats för så många som möjligt.

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 833
Senast: Svartkatt
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 343
Bukefalos Har nyligen varit med i en diskussion kring hundar på bukefalos. Kom en grupp mot mig och var inte så trevliga. Jag gillar inte att...
Svar
6
· Visningar
1 586
Senast: Dentaku
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 232
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar