P
Peyton
Nu ska jag bygga eget . 4 st uteboxar med uppvärmd och isolerad sadelkammare. Tyvärr blir det ju inget bra ställe att binda upp hästen på.. boxen får duga tillsvidare.. Har två hästar själv, och vill ha lite sällskap både för mig och hästarna! Tänkte att mockar jag två boxar redan kan jag lika gärna mocka och fixa för två till, har ändå inget att göra direkt... Men vad ska man ta i betalt?!
Vad skulle ni kunna tänka er att betala för detta:
Utebox 4 x 3 m
Stor uppvärmd sadelkammare
Paddock 22 x 50 m
Stora fina (och torra!) vinterhagar och sommarhagar
Fri tillgång på hö
2 kg havre/dag
1/2 liter betfor/dag
1 dl mineraler/dag
Utsläpp/insläpp samt täckesbyten, 5 fodringar/dag och mockning ingår alla vardagar. Helgerna sköts kollektivt.
Läget är väldigt attraktivt, typ tänk göteborg...
Men det är ju inga direkt bekvämligheter - mer än att det är hästvänligt och säkert och det som behövs finns, vatten, sadelkammare osv. Vill varken ta över- eller underpris.
Alla tips och synpunkter tas med glädje emot! Även tips på hur man kan lösa uppbindningsplats...
Mvh Peyton
Vad skulle ni kunna tänka er att betala för detta:
Utebox 4 x 3 m
Stor uppvärmd sadelkammare
Paddock 22 x 50 m
Stora fina (och torra!) vinterhagar och sommarhagar
Fri tillgång på hö
2 kg havre/dag
1/2 liter betfor/dag
1 dl mineraler/dag
Utsläpp/insläpp samt täckesbyten, 5 fodringar/dag och mockning ingår alla vardagar. Helgerna sköts kollektivt.
Läget är väldigt attraktivt, typ tänk göteborg...
Men det är ju inga direkt bekvämligheter - mer än att det är hästvänligt och säkert och det som behövs finns, vatten, sadelkammare osv. Vill varken ta över- eller underpris.
Alla tips och synpunkter tas med glädje emot! Även tips på hur man kan lösa uppbindningsplats...
Mvh Peyton